Gå til innhold
Hundesonen.no

Det er alltid lurt å trene


Margrete
 Share

Recommended Posts

Jeg har ledd godt, men jeg har sympati med førerne også - jeg vet godt hvordan det er å ha en hund på treningsbanen og en hund på konkurransebanen. Nerver og drit gjør noe med hunden, altså.

X'en ble en publikumsfavoritt på et klasse 1-stevne.

Vi skulle ha stå under marsj, og gå forbi hinderet, hvor de overflødige plankene lå ved siden av hinderet. Dommer spør om vi er klar, og litt åndeløs og anspent svarer jeg et friskt, høyt, kort og skjærende "ja!"

Det trodde X'en av en eller annen grunn betydde apport, så hun spratt fram, grep tak i en av hinderplankene, og løp seg en god runde inni ringen, og deretter tok hun jaggu en æresrunde rundt hele plassen også.

Og jeg kan love dere at DET har vi aldri trent på hjemme...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Noen må øve seg på kasteteknikker også :lol:Noen av de fvf så ut som noe som hørte hjemme på rallylydighetsbanen eller kreativlydighet osv :lol:

Lett å si det, jeg sto en hel sommer å trente på å kaste apporten over mønet jeg, gikk så det suste hjemme. Kom på prøve, kasta apportbukken 7-sju (!) ganger i mønet før den kom seg så vidt over. Dommerens kommentar var "du har i hvert fall en tålmodig hund :D "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så herlig! Jeg får litt sånn latter men også litt rørt-tårer jeg, for hunder er så utrolig kule. De gjør så mange teite ting for oss, og noen av de WTF-trynene til de bikkjene er så bekrivende for hvordan det må føles liksom. "WTF, kravle over et dritbratt møne for å hente en forbaska trekloss og så kravle tilbake?? Dude, WTF are you on??" Men så gjør de det alikevel, for så kule er de, sant? :heart:

Og nerdeyay for at det var en amerikansk bulldog der! Og kjempelol over hvor ufattelig teite briader ser ut når de er kuperte. Med to malplasserte Grorud-palmer stikkende ut fra skolten. Snakk om WTF! :lol:

Takkf or at du delte, Margrete. Var artig ja. :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nerdeyay for at det var en amerikansk bulldog der! Og kjempelol over hvor ufattelig teite briader ser ut når de er kuperte. Med to malplasserte Grorud-palmer stikkende ut fra skolten. Snakk om WTF! :lol:

Døøøhhhhh, ikke disse briarder 'a :|:lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...