LilleZara Skrevet 11. Mai 2013 Rapporter Skrevet 11. Mai 2013 Tok oss en liten tur på stranden på torsdag,og hadde med meg kameraet. Var uvanlig lite hunder der,så ble mye bilder av samme hundene,men slenger de ut likevell (facebook-kvalitet) *dele opp* Siter
LilleZara Skrevet 11. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2013 Ble litt rar rekkefølge da,det hadde lagret seg sånn på facebook. 2 Siter
ToneS Skrevet 11. Mai 2013 Rapporter Skrevet 11. Mai 2013 Koselig Zara er like søt som alltid 1 Siter
Irenen Skrevet 11. Mai 2013 Rapporter Skrevet 11. Mai 2013 Så pen Zara er! Digger det bildet her - hun ser skikkelig overlegen ut Siter
LilleZara Skrevet 11. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2013 Så pen Zara er! Digger det bildet her - hun ser skikkelig overlegen ut Ja ikke sant? Hun sitter å får kos av eier til den andre dachsen,og føler seg som den dronningen Siter
Orca Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Så nyyyydelig Zara er! Jeg har en ting for mørkfargede dachser, minner men sånn om Farfars dachs som jeg elsket nr jeg var liten, fra henne hundeinteressen kom, hun het faktisk også Sara Kommer nok alltid til å ha en soft spot for dachser. Blir det liten hund i fremtiden blir det nok dachs! Og så flotte bilder!! Hellestø, gleder meg til å ta med klumpen min dit når jeg kommer hjem fra utveksling!! Er dere der ofte? Jeg er på jakt etter tur og treningskompiser! Siter
Recommended Posts