Mailin Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Selger kvalitetskløv fra Hundekjørerverkstedet. Kløven har samme "mal" som Togo-kløven fra Seleverkstedet, men har en del andre løsninger som vist på bildene under. Kløven er i str XS, og passer (ofte) for hunder som er 48-53cm høye. Tenker meg 1800kr for kløven som er lite brukt. Beklager de dårlige mobilbildene, kløven er ikke så skitten som den ser ut til. Kløven har bredt bryststykke. Liten ekstra "flapp" på toppen hvor det en kan ha liggeunderlag, eller jakke under ved behov. Det er en lomme for småting også. Kløven har to bukjorder for å holde den på plass. (venstre side er fram) Lokket er stort og rommer godt. Veskene lukkes med å rulles sammen og med klips. Undersiden er i glatt, mykt skinn. Det er skinnlapper i mellom hund og spenner/metallringer. Undersiden og fronten av kløven er i sterkt glatt skinn. Den har fått seg et par overflateskraper, men ikke noe alvorlig. Seler: Pulksele fra Manmat, selges for 350kr. Str M. Selen er ikke brukt. Dragråttan kombisele str 1 selges for 400kr, ikke brukt. Bergans Anatomic lady bukse str S selges for 500kr. Kun brukt et par ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Hvilken farge er det på buksa? OG: hvordan er strammingen i beina, går det an å stramme den ordentlig rundt anklene så den sitter inntil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 9. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Hvilken farge er det på buksa? OG: hvordan er strammingen i beina, går det an å stramme den ordentlig rundt anklene så den sitter inntil? Buksa er sort. Det er knappestramming på buksa, tre knapper for å stramme inn ønsket mengde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Den kløven passer vel kanskje til Geo? Han er ca 50-51 cm høy, veier 15,5 kg og er nokså smal. Jeg har dessverre ikke råd til å prioritere kløvkjøp akkurat nå, men hvis du ikke har fått solgt den innen jeg har fått første sommerjobblønning om en måneds tid er jeg nok interessert. Skulle helst ha prøvd den selvfølgelig, men det blir vel litt vanskelig å få til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Buksa er sort. Det er knappestramming på buksa, tre knapper for å stramme inn ønsket mengde. Ok, erfaringsmessig blir den nok for vid for meg i beina da :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 10. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Den kløven passer vel kanskje til Geo? Han er ca 50-51 cm høy, veier 15,5 kg og er nokså smal. Jeg har dessverre ikke råd til å prioritere kløvkjøp akkurat nå, men hvis du ikke har fått solgt den innen jeg har fått første sommerjobblønning om en måneds tid er jeg nok interessert. Skulle helst ha prøvd den selvfølgelig, men det blir vel litt vanskelig å få til. Den passer nok ganske sikkert til Geo vil jeg tro. Du kan måle ham fra albue til albue (over ryggen) så finner vi fort ut om kløven passer. Om jeg ikke har solgt den om en måneds tid skal jeg si ifra :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Søren at den kløven var så liten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Si i fra så kan jeg evt ta med med noe nordfra->oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Scala er ca 50 cm høy, og måler 68 cm fra skulder til skulder - 8 cm mer enn maksmål for den kløvstørrelsen, og hun har ikke tippa året ennå Tror kanskje ikke den kløven passer bulldog retrievern min helt Men jeg vil at hun skal ha akkurat sånn kløv vi skal bestille neste år! Vil veldig gjerne ha nøyaktig oppskrift på hvordan du spesifiserte den kløven der, altså. Og stalltips om allslags mulige lure løsninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Den passer nok ganske sikkert til Geo vil jeg tro. Du kan måle ham fra albue til albue (over ryggen) så finner vi fort ut om kløven passer. Om jeg ikke har solgt den om en måneds tid skal jeg si ifra :-) Han er 59-60 cm fra albue til albue. Hvordan høres det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 13. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Han er 59-60 cm fra albue til albue. Hvordan høres det ut? 60 er perfekt til den kløven. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Vil en av de selene passe en liten flat frøken tro? Har tenkt å få sydd sele til henne men du er treeeeg i utviklingen og er enda veldig smal så hadde vært greit å hatt en sele hun kunne bruken en stund til hun er ferdig med å legge seg ut Tror hun er ca 40cm rundt halsen og litt over 60cm fra nakke/skuldre til haleroten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts