tm100011 Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 Lykke til med fødselen. Håper alt går bra og at dere får mange fine, sunne og friske valper! 1 Siter
Greenhusky Skrevet 30. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 Vell ser som hel ferdig... blir 4 sum valper 3 hannhund og 1 tispa.. men vanskelig å si kanskje 1-2 valper til i natt.. men så ut mor er ferdig.. men kan overrasket meg til imorra da Riki med 4 valper sin. første kommer, tispa.. tjukk! størst av alle.. nr 2 hannhund.. neste minst.. nr 3 hannhund... sist, etter 4timer .. men tjukk og fin gutt.. men kanskje 1-2 valper som venter kommer ut.. men få se til imorra da men nok det er ferdig tenker jeg 2 Siter
tm100011 Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 Åååå, de var helt splitter nye! Gratulerer så langt:) spennende å se om det kommer flere!Sent from my iPad using Tapatalk HD 1 Siter
Greenhusky Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 ennå med 4 valper.. da dyrelege har rett;-) for de så UL sjekk mage.. de så kanskje 4.. da nok de har rett:-) hehe.. idag de 1dag gamle.. tjukk og fin, så Riki har så mye melk seg.. kun ha 5 til liksom.. da de 4 få kose seg flere plass uten krangle med;-) Siter
Whips Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Gratulerer! Så nydelige små! Post mange bilder etterhvert som de vokser, da! 1 Siter
Tavi Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Aw, så nydelige helt nye Godt at hun har bra med melk, er bedre med for mye enn for lite! 1 Siter
Carina Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Gratulerer! Valp nr 2 har knallfine tegninger. 1 Siter
Greenhusky Skrevet 7. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Nå de blitt 1uker gamle.. valper er sugemaksin.. de drikker alt de ser en måte å si.. valper er veldig fin form.. noe av dem kanskje er veldig tjukk ut Lex:-) Zoot.. (mulighet han har tan som far sin) Jay:-) Ebony.. Ebony skal beholde oppdretter her:-) eneste tispa den kullet. Ebony og Lex melk-fest for valper Riki er slappe av og kose seg med små sin 4 Siter
Khela Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Ebony er nydelig! (ja, det er de jo egentlig alle sammen altså ) 1 Siter
Greenhusky Skrevet 7. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 ja, Ebony er veldig mørke.. spnnede se hvordan ho vokse og nok forandre mye Siter
Heidihj Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Så flotte valper! Gratulerer så masse 1 Siter
Elisabeth00 Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Gratulerer med flotte små Gleder meg til flere bilder av de små, etterhvert som de vokser opp 1 Siter
tm100011 Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Ååå, nydelige valper!Sent from my iPad using Tapatalk HD 1 Siter
Greenhusky Skrevet 14. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 Idag er 2uker gamle... Mor er litt for hard hender.. ellers veldig flink gi nok melk til alle.. derfor alle er så feit :-) alle er rund mage og kraftigere alt sammen.. :-) de har veldig streng mor.. Zoot.. Jay sover Jay også Zoot :-) Ebony, kanskje blå øyne :-) Lex blir mer gule og gyller! kanskje resv! :-) Nydelig gutt, Jay.. Ebony har veldig kraftigere hodet og fin tegning.. alle sammen... drikker og sove;-) 6 Siter
Guest Yellow Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Jeg tror Zoot kommer til å få riktig fine farger i likhet med sin far, blir spennende å se hvordan de vokser til. Gratulerer med friske og herlige nurk! :-) Siter
Greenhusky Skrevet 16. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Jeg tror Zoot kommer til å få riktig fine farger i likhet med sin far, blir spennende å se hvordan de vokser til. Gratulerer med friske og herlige nurk! :-) ja, tanfarge Zoot kan få av far sin.. men tegning mask så ut som mor sin..:-) Siter
Greenhusky Skrevet 18. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 lille Lex.. bror og søster neste alle.. Zoot-Jay- Ebony Jay smiler jeg er Ekte Rotteweiler, brøøle. selv han vet han er en husky.. men folk ser den som rottweiler som de har ikke hund selv.. 4 Siter
Recommended Posts