Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har jo bare vært innenfor en ring i utstillingssammenheng. Men på en Internasjonal utstilling i Sverige så hadde det regnet som fy i ørten dager før utstillingen. Ringen jeg stilte i var både våt, glatt og gjørmete. For min del endte det i et skikkelig mageplask så søla spruta, brillene havna flere meter unna og Freke så på meg og logra villt :lol: Jeg kunne jo ikke annet enn å le! og de gjorde også de fleste andre etter de hadde spurt om det gikk bra riktignok. Hunden fikk ingen CK den dagen, men fikk "særdeles godt gemytt" på kritikken :wub:

Vi prøver å ikke gjenta den...

På Norsk Vinner i 2011 i hard konkurranse ble Freke plassert som 2. beste hannhund fra Juniorklassen, jeg ble så glad at jeg glemte å bli stående for premieringen! Hvorpå dommer spurte om jeg ikke ville ha noen premiering :P Men jeg kom meg tilbake på plass da og fikk med meg Frekes første stor CERT.

Satser på å ikke gjenta den også...

Skrevet

På d4a da jeg startet kl 1 der spurte ringsekretæren om hvor gammel hun var, for hun så altfor ung ut. Hun trodde det var en valp :lol:

Det spm får jeg visst ofte fra folk når hun er nedrøyta :P