Gå til innhold
Hundesonen.no

DEN bikkja!


Caro
 Share

Recommended Posts

Ja, Caro er DEN bikkja......jeg er så stolt av pelsdyret!!
Over flere ting faktisk, det er så godt.

  • Det gikk en mann forbi på veie her mens Caro var ute alene (det er ikke ofte han er alene ute nå pga båndtvangen asså ;) ) Caro pleier som regel å bjeffe når noen passerer, men holder seg ved trappa, MEN denne dagen lå han stille på stein hellene(som er ved trappa) og bare fulgte med, kom to - tre "boff" men ikke med samme intensitet som ellers, super stolt!! :D Jeg sto og kikket i vinduet, han lå faktisk helt i ro!
  • Jeg har vært i et fjøs om morgenen nå før og etter skolen, må tjene litt gryn for å overleva. Caro er da med, før stressa han litt, ku var nytt, spennende og skummelt/ekkelt, men nå ligger han tålmodig og rolig i enden av forbrettet og bare venter til jeg blir ferdig, det kan fort ta 30 - 60 min asså! Flinke guttebass! (han pleier å snu på seg, men tenker det er greit siden det blir lenge av gangen, men han holde seg på plassen)
  • Var på Miljøtrening på tirsdag, hadde treninga selv så trente ikke Caro på noe spess, annet en at han lå og så på, bundet, men han var rolig! :D (litt piping, men kom igjen a, han lå stille! :P ) Etter treningen var vi tre stk igjen, en hund på 7 mnd ca, vilter sak og en eldre BC, rolig og balanser. Vi slapp dem sammen, Caro ble med valpen på lek. Så skulle jeg teste "lydigheten" på Caro i det han var på sitt mest intense i leken ropte jeg på han, gjett hva! HAN KOM, så og si med det samme, var en kommando "Caro, kom", han kom og la seg ved meg!!


    Gjett hvem som har fått mye ros den siste tiden!!!! :D
    Hilsen super stolt mat mor som bare ville dele lykken med dere og fortelle om fremgangen vår! :)
  • Like 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Flinkeste Flotteste Caro!! Jeg ble overimponert da jeg kom inn på gårdsplassen deres og han knapt SÅ på bilen! Han lå jo helt i ro til du kom ut og bare ropte han inn. Du må få låne Bri og trene hu litt :P

Haha! Ja asså, tror ikke jeg skal ta på meg å lære det bort, aner ikke hvordan det har skjedd! Men må si han overasket meg og, han pleier da å ihvertfall boffe litt på fremmede biler som kommer! Han ville sikkert bare vise seg frem..."se på meg a! Ligger heeeelt iro!" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...