Gå til innhold
Hundesonen.no

Endring under kjøp og salg


Recommended Posts

Hadde det vært mulig og endret det slik at innlegg under akkurat "kjøp og salg" kan redigeres, selv etter 24t?

Om jeg skal endre en annonse jeg har laget under "kjøp og salg"-forumet, så må jeg vel sende mod. en melding om dette/evt rapportere innlegget. Og skal man endre mye (og sørge for at det blir riktig) er det nesten enklere å lage ny annonse, men det er kanskje ikke så ønskelig?

Hadde det vært mulig med lov for redigering av egne innlegg i akkurat det underforumet, så hadde det vært supert!

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingenting jeg kan stille på i underforumet som endrer på det. Det er noe som står globalt.

Kan lage sak på det og høre om du ønsker?

Nei, så man må stille inn hele forumet på det samme? Da er det kanskje ikke noe å få gjort noe med uansett?

Tror det hadde blitt mye enklere for dere (modiser og adminer), og vi andre "vanlige" medlemmer :) Men går det ikke, så går det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det grense for antall innlegg for å poste der inne, forresten? Syntes det har blitt mange annonsører' med 1-10 innlegg i det siste.

har satt den på igjen, rapporter inn om du ser nye fremover. jeg ordnet det sist når det kom en hund til salgs annonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det bare er jeg som er lat, men det blir liksom ikke til at jeg rapporterer/sender PM for å få endret, og lar heller være :P

F.eks nå har jeg en annonse ute, og skulle jeg endret den mtp priser f.eks, så skulle det vært en del som ble endret. Eller om ting blir solgt så vil jeg få det fjernet - og det meste ble solgt det første døgnet, og da var det ikke stress, for jeg kunne selv bare gå inn å endre :) Er nok det at jeg liker å kunne endre noe sånt selv :P

Men da er det nok ikke noe behov for det, ettersom det kun er jeg som har respondert på akkurat dette.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det bare er jeg som er lat, men det blir liksom ikke til at jeg rapporterer/sender PM for å få endret, og lar heller være :P

F.eks nå har jeg en annonse ute, og skulle jeg endret den mtp priser f.eks, så skulle det vært en del som ble endret. Eller om ting blir solgt så vil jeg få det fjernet - og det meste ble solgt det første døgnet, og da var det ikke stress, for jeg kunne selv bare gå inn å endre :) Er nok det at jeg liker å kunne endre noe sånt selv :P

Men da er det nok ikke noe behov for det, ettersom det kun er jeg som har respondert på akkurat dette.

Jeg er ikke enig (i at det ikke er behov). Jeg er helt enig i at det er ok å kunne endre eller legge til detaljer, pris, info, bilder osv.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det bare er jeg som er lat, men det blir liksom ikke til at jeg rapporterer/sender PM for å få endret, og lar heller være :P

F.eks nå har jeg en annonse ute, og skulle jeg endret den mtp priser f.eks, så skulle det vært en del som ble endret. Eller om ting blir solgt så vil jeg få det fjernet - og det meste ble solgt det første døgnet, og da var det ikke stress, for jeg kunne selv bare gå inn å endre :) Er nok det at jeg liker å kunne endre noe sånt selv :P

Men da er det nok ikke noe behov for det, ettersom det kun er jeg som har respondert på akkurat dette.

Jeg er ikke enig (i at det ikke er behov). Jeg er helt enig i at det er ok å kunne endre eller legge til detaljer, pris, info, bilder osv.

Jeg er også enig :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ikke så mange rapporter på salgstråder som trenger endring, så det er ikke noe vi ser på som noe problem eller stressende hvertfall :) . Så det er bare å rapportere om dere vil ha endret/stengt osv. - IW
Hadde det ikke vært enklere for alle parter om muligheten for redigering og sletting av egne innlegg ble mulig under salgsforaene? For den som skal selge/kjøpe er det mye raskere å kunne håndtere det selv, i stedenfor å måtte innrapportere først. Da kan man styre litt på egenhånd:-) Bare et tips fra meg:-) Sent from my iPad using Tapatalk HD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sperret for å redigere innlegg i utgangspunktet?

Fordi det kan bli veldig problematisk dersom folk går tilbake og endrer tidligere innlegg i tråder. Husker ikke om det var her på forumet, men har opplevd på andre fora at enkelte har blitt sure og slettet innholdet i alle innleggene sine for eksempel, noe som gjorde at en hel masse tråder ble ubrukelige.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingenting jeg kan stille på i underforumet som endrer på det. Det er noe som står globalt.

Kan lage sak på det og høre om du ønsker?

Hadde det ikke vært enklere for alle parter om muligheten for redigering og sletting av egne innlegg ble mulig under salgsforaene? For den som skal selge/kjøpe er det mye raskere å kunne håndtere det selv, i stedenfor å måtte innrapportere først. Da kan man styre litt på egenhånd:-) Bare et tips fra meg:-) Sent from my iPad using Tapatalk HD

Du så ikke at jeg alt har svart på det ikke sant? :) se sitatet over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sperret for å redigere innlegg i utgangspunktet? Fordi det kan bli veldig problematisk dersom folk går tilbake og endrer tidligere innlegg i tråder. Husker ikke om det var her på forumet, men har opplevd på andre fora at enkelte har blitt sure og slettet innholdet i alle innleggene sine for eksempel, noe som gjorde at en hel masse tråder ble ubrukelige.
Om det kun er tillatt i salgstrådend så går det ikke ut over diskusjonene, det var litt av poenget. Men nå er det ikke aktuelt så da er det ikke noe å ta videre heller:-) Sent from my iPad using Tapatalk HD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingenting jeg kan stille p堩 underforumet som endrer p堤et. Det er noe som st岠globalt. Kan lage sak p堤et og hre om du nsker? Hadde det ikke v沴 enklere for alle parter om muligheten for redigering og sletting av egne innlegg ble mulig under salgsforaene? For den som skal selge/kjpe er det mye raskere 堫unne h室tere det selv, i stedenfor 堭崴e innrapportere frst. Da kan man styre litt p堥genh室:-) Bare et tips fra meg:-) Sent from my iPad using Tapatalk HD Du s堩kke at jeg alt har svart p堤et ikke sant? :) se sitatet over.
Joda, jeg s堤et:-) Sent from my iPad using Tapatalk HD Dette ble jo bare tull med quoten!? Svarte p堤et siste innlegget ditt Anett, om at jeg hadde sett det du skrev:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - slik jeg forstår Anette - det er ikke mulig å endre innstillingene bare for kjøp og salg. Og Simira har helt rett angående folk som sletter innlegg i hytt og gevær, det ødelegger så utrolig mye.

Jeg er glad innstillingene er slik de er, for vi har prøvd det andre veien også her inne, så får det heller være litt tungvint med kjøp og salg. Det er jo ikke der det er mest action uansett. :)

Om det er noe som kan endres på sikt så er det flott. :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett, dette forumet fungerer helt fint:-) det eneste jeg har å sette fingeren på er at det ikke nytter å redigere et innlegg via Tapatalk, da blir det bare japanske kruseduller etterpå. Jeg vet ikke hvor feilen ligger, i forumet her eller Tapatalk. Vi har ikke dette problemet på Forumhest. Men igjen, kun en bagatell:-) Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett, dette forumet fungerer helt fint:-) det eneste jeg har å sette fingeren på er at det ikke nytter å redigere et innlegg via Tapatalk, da blir det bare japanske kruseduller etterpå. Jeg vet ikke hvor feilen ligger, i forumet her eller Tapatalk. Vi har ikke dette problemet på Forumhest. Men igjen, kun en bagatell:-) Sent from my iPad using Tapatalk HD
Åja, ok. Det bør du sikkert ta i en egen tråd. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...