borderen Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Denne uka er jeg og gjeter hos Serge i Nederland. Fantastiske sauer, god instruksjon og flinke hunder. Åh, så lykkelig sånt gjør meg Kiter Gary Kry flere bilder kommer! 16 Siter
Malamuten Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Så herlig Fine sauer, likte horna på den ser de er rette og lange Siter
Artemis Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Stilige bilder og kule sauer! Er det Jacob eller noe annet rart noe kanskje? Siter
Papillon Skrevet 11. April 2013 Rapporter Skrevet 11. April 2013 Haha. Husker det var en sånn tråd på sonen der det var bilder av slike sauer med lange horn, der det var kommentarer som "skulle likt å sett bc gjete disse sauene ja, her må det nok noe sterkere til. Som briard?! Flott bilder Har du lært noe? Siter
ToneS Skrevet 11. April 2013 Rapporter Skrevet 11. April 2013 Så artig! Tøffe sauer! Gleder meg til flere bilder! Siter
Mud Skrevet 11. April 2013 Rapporter Skrevet 11. April 2013 Så kult! Jeg vil ha en sånn sau! Ta med en hjem til meg , pliiiis! Kiter er Siter
Recommended Posts