Synne N Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2006 I dag var Kali, jeg, en veninne og hunden hennes (en Bichon Frise som heter Yuna) på tur i Sørmarka. Det var en skikkelig flott tur som varte i 3 timer. Vi hadde sol hele tiden. Som noen vet har jeg akkurat funnet kameraet mitt, så jeg fikk tatt mange bilder før batteriet gikk ut På vei bort (litt morsomt at du ser meg i speilet) Kali fikk hilse litt på hestene som hun har blitt redd etter at hun nesten ble sprunget ned, men det gikk ganske greit Jeg kommer Yuna Lukte litt Full fart! Leke litt Kali er pinne hal! Kast den! Yuna i farta! Vi fant et lite frosset område, og Kali prøver desperat å tyge opp isen Yuna bare ser dumt på henne Bade i minusgrader er jo alltid kjekt Balansere på to på isen kan også bli litt vanskelig, men hva gjør man ikke for pinner? Full fart på isen Det kom en hund som Yuna måtte sjekke ut Mer pinne Her var det vanskelig å gå opp. Det var en skummel oppover bakke Posere litt Søte Yuna med genseren sin Ser litt stolt ut her ja Siste leken før batteriet gikk Det ble en del bilder :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2006 Kjempefine bilder! Så ut som dere hadde det fint. Og sol! :-o Heldige dere !!! Har ikke sett sol på mange uuker. Kali er så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2006 Flotte bilder, synes Kali har så tøffe øyne med ett blått og ett brunt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2006 Kjempeflotte bilder Kali er nydelig, det var Yuna også Flott vær hadde dere også :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2006 kjempe flotte bilder , skjønne hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2006 Nydelige bilder! Kali er så vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2006 Kali er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2006 Kali er så utrolig nydelig!!! Morsom hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2006 Hærlige bilder... Det ser ut som om hundene koser seg skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VelvetVamp Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2006 Nydelige bilder, heldige dere som ikke har snø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2006 Mange fine bilder, og det ser ut som det var en koselig tur . Kali er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2006 Åh, så mange flotte bilder! Har savna bilder av Kali! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2006 Ser ut som om dere hadde en koslig tur. FLOTTE bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 3. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Nydelige bilder, heldige dere som ikke har snø... Vil du ikke ha snø :-o Jeg har så lyst på snø, men det har det vært lite av til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Kali er sååå nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar