Gå til innhold
Hundesonen.no

Lyst til å jobbe med trekkhunder og hest i Hemsedal?


Jauda.
 Share

Recommended Posts

Mine gode venner Marianne og Johan søker hjelp :) Jeg gjengir "annonsen" her, og håper det kan hjelpe de på veien til et produktivt samarbeid med den rette! Ikke nøl med å kontakte Johan om du er interessert, han er en tvers igjennom hyggelig kar- og veldig enkel å ha med å gjøre ;) De holder til midt i skogen på grensa mellom Gol og Hemsedal, på en fantastisk fin plass. Søker dere opp Hemsedal Huskies på FB, så finner dere bilder og mer info der.

Hemsedal Huskies
Looking for a job that's adventurous and different?

We are looking for one person to help us through the upcoming Summer and Fall. Extension through next winter is possible for the right person.
In return we offer a lot of adventure, doghairs and horseshit everywhere.

The job includes everyday kennel routines for 36 dogs and 2 horses, guiding of tours with huskies and wheeled carts, kennelvisits/lectures. We work in all kinds of weather, sometimes long days, lots of fun work.

We need an independant and responsible person with drivinglicence. Language skills are also highly valued.

Contact us for further information!
post@hemsedalhuskies.no
+47 48276199 Johan

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ jeg har vært jakt etter en sånn jobb leenge. Hvor søker jeg?

vil det være mulighet for å bo der på området?

Ring eller send Johan en mail du, så får du info om alt du lurer på :) Jeg ville ringt han først, så kan du jo sende en "ordentlig" søknad av gårde på mail etter samtalen :) Han biter ikke, og er enkel og fin å snakke med :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...