Gå til innhold
Hundesonen.no

Leilighet i Nordhordland


laikamor
 Share

Recommended Posts

Jeg skal mest sannsynlig begynne å studere økonomi i Bergen til høsten, og meg og typen leter derfor etter hybel/leilighet. Han er lærling.
Med oss har vi boxervalpen min(som er 4 måneder nå, vil altså være unghund da), en katt og et par hetterottegutter.
Vi vil helst leie i Knarvikområde, og langtidsleie er å foretrekke. Tenker rundt 5000-6000 månedsleie, og det trenger ikke være en kjempestor leilighet.

Noen som vet om noen som leier ut, send meg gjerne en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fremdeles på leting etter leilighet. Vi har funnet ut at vi kan strekke oss til leie på max 10 000, men da må strøm og internett/Tv være inkludert. Følger med på finn.no og hybel.no, og hadde egentlig funnet en som så super ut, men fikk ikke tak i utleiger i går, og i dag er den utleid. Noen som kjenner noen som kjenner noen eller noe?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle :-)

Har annonse på hybel.no foreløpig, siden det ikke koster noe. Har fått respons på den idag, så håååper det går i orden :-) Hvis ikke skal vi legge ut på finn. Den siste som blir linket til her har vi kontaktet, i tillegg til noen andre. Satser på det går i odren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hadde respons på hybel, og vi kunne flyttet inn i en. Dessverre ble det litt for langt fra skolen, uaktuelt å ha 2timer å reise hver vei..

Vi har enda en respons på annonsen vår nå, en liten leilighet på 25kvadrat. Men ingenting er sikkert.. Har bestemt meg for å gi opp å lete etter tillatt med dyrehold, så for det evt bli bonus. Så jeg blir fremdeles glad om noen vet om noen som leier ut til ca 8000, enten det er tillatt med dyr eller ikke. Vi er ikke nøye på hvordan det ser ut eller hvor stort det er, så lenge vi får tak over hodet i grei avstand til skole og jobb. Maks 1time reise (mellom Bergen sentrum og Mongstad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Vi fant hybel, den lille på 25kvm. Men nå er vi på jakt etter en ny, hvor vi har som krav at det skal være eget soverom. Vil også nå ha med hunden og katten opp, derfor begynner vi å lete nå. Kan flytte inn en gang mellom januar og juni, så ingen hastverk.

Skal legge inn annonse på finn i januar når jeg får penger, men tenker å høre her igjen først, om noen kjenner noen :) Har vært i kontakt med en del på finn, men ingen som tillater hund og katt, og samtidig har leie på maks 8000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...