Enits Skrevet 6. April 2013 Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Er på jakt etter en finsk lapphund som skal omplasseres. Noen som vet om noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. April 2013 Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Kontaktet raseklubben? Oppdrettere kan kanskje også være behjelpelig? Kommer en FL-oppdretter hit om en times tid, jeg kan høre om han vet om noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 6. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Nei, raseklubben har jeg ikke tenkt på! Ja gjerne! De har en til omplassering hos charlottes men enda ikke fått noe svar på mail eller tlf derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. April 2013 Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Er det til deg, eller noen andre? Noe spesielt jeg skal spørre om eller er alt interessant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 6. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Det er til meg og min samboer. Vi ønsker oss ikke valp. Utover det kan alt være av interesse. Men vi ser helst at den ikke har separasjonsangst, går fint sammen med andre dyr, både hund, katt og i stallen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 6. April 2013 Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Du kan jo legge ut annonse på finn.no at du ønsker å kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 6. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Jepp det er planen. Tenkte å undersøke litt før jeg gjør det bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 6. April 2013 Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Det er en del finske lapphund grupper på facebook, men jeg har ikke sett noen der i det siste. Men kontakt raseklubben og avlsrådet, de pleier å ha god oversikt over det meste, og det er fortsatt ganske lite miljø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 6. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Har sendt mail til raseklubben, venter på svar. Lagt ut annonse på finn. Sendt mail til charlottes omplassering. Også sendt mail til en som selger valper. Kanskje hun vet om noen som skal omplasseres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. April 2013 Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Viss det finnes noen FL grupper på face så ville jeg lagt ut spm der, både på norsk og evt svensk/dansk/finsk side. Da treffer du nok en stor gruppe og har større sjang på napp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Skal holde ørene åpne Var en god del for noen måneder sida, men nå har det vært stille :/ Er ei voksen tispe som trenger (trengte?) forvert, men det er på østlandet tror jeg :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 7. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Forvert er ikke aktuelt Har sjekket fb sider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Skal holde ørene åpne Var en god del for noen måneder sida, men nå har det vært stille :/ Er ei voksen tispe som trenger (trengte?) forvert, men det er på østlandet tror jeg :/ Den mener jeg at har fått hjem, men ikke 100% sikker da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts