Gå til innhold
Hundesonen.no

Søker hunde venner i Tinn


Iner
 Share

Recommended Posts

Hei

Jeg bor mitt første år i Tinn Austbygd. Jeg har tre hunder, hvor av en valp. Jeg trener og konkurrerer aktivt og savner så veldig noen å trene sammen med. Bare noen som kan skape forstyrelser og selskap i samme området hvor vi trener. Eller bare noen trygge hunder valpen kan sosialiseres på. Så vidt jeg skjønner er det så og si ingen i hele Tinn som trener hundene sine i det heletatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele Telemark er jo litt etter resten av østlandet når det gjelder hundetrening syns jeg. Men Vest Telemark er vel "værst"? Tror aldri jeg har hørt om noen hunderelaterte aktiviteter der oppe...?

Jeg er heldig og har en veldig aktiv hundeklubb ikke så langt unna (BSH). I Tinn finnes det kanskje ikke noen hundeklubb?

Dumt at du ikke bor nærmere, for jeg har også en valp som vil sosialisere seg litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinn er ikke vest-Telemark altså!

(kommer derfra)

Passer riktignok ikke som øst heller...

Det er to klubber på Notodden, de blir vel nærmest. Hvor aktive de er, vet jeg ikke. Men kan du kjøre 1 times tid så er det i alle fall et alternativ.

Notodden og Omegn Hundeklubb: http://www.nohk.no/ (var på valpeshowet deres i 2011, og virka som en trivelig klubb da i alle fall)

Notodden Trekk- og Brukshundklubb: http://ntbk.dinstudio.se/ (denne klubben har jeg ikke vært i kontakt med)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...