Gå til innhold
Hundesonen.no

Potesokker til mynde


Taz
 Share

Recommended Posts

Potene til Minion trives ikke i Telemark skaren, og etter en løperunde er potene veldig såre.
Hun hadde ikke dette problemet i Rogaland, til tross for snø i vinter der også, men her borte må hun nok ha potesokker. Selv om snøen sikkert ikke varer så mye lenger.

Så tips til potesokker til Mynde? De bør helst gå over hasen på bakbena, og tilsvarende på frambena, hvis ikke tviler jeg de holder seg lenge på bena hennes.

Alle tips settes stor pris på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme til frøkena her som har skadet poten. Er helt overasket over hvor godt de sitter!! I starten hadde jeg på tape itilegg da tenkte at de datt av men,nå har jeg kun på de.

Holder jo på tur i flere timer hvor hun er løs så annbefaler disse jeg også ja;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker de her til zoien: http://www.vetshop.no/storefront.php?pid=182

Sitter godt, også på pinnedyr! :)

(Dessuten får man de i rååsa, det er jo tross alt ganske viktig :P )

Ifølge de målene skal Minion ha XS på bakbena og S på frambena, kan dette stemme?

Skal hun virkelig ha så liten størrelse?

Skjønner ikke helt denne bredde*høyde greiene, hvor måler man høyden?

Hvilken størrelse har du til dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg har noen av de fra dogbooties igjen, men jeg syns faktisk sokkene fra troll er hakket mer solide. Ellers veldig like og gode sokker begge deler, men jeg foretrekker faktisk troll hundefor sine :) Jeg fikk dem litt billigere når jeg kjøpte i butikken deres, men det er vel ikke et alternativ for alle. Sist betalte jeg 15 kr stk når jeg kjøpte 50 stk. De faller ikke av om de settes stramt nok på. Så lenge de tas av i pausene er det ingen ting i veien for å stramme ganske mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg har noen av de fra dogbooties igjen, men jeg syns faktisk sokkene fra troll er hakket mer solide. Ellers veldig like og gode sokker begge deler, men jeg foretrekker faktisk troll hundefor sine :) Jeg fikk dem litt billigere når jeg kjøpte i butikken deres, men det er vel ikke et alternativ for alle. Sist betalte jeg 15 kr stk når jeg kjøpte 50 stk. De faller ikke av om de settes stramt nok på. Så lenge de tas av i pausene er det ingen ting i veien for å stramme ganske mye :)

Hvilken størrelse har du til dine? Sliter virkelig med å finne rett størrelse til Minion, og kundeservice kunne ikke hjelpe meg heller. :hmm:

Jeg bruker de her til zoien: http://www.vetshop.no/storefront.php?pid=182

Sitter godt, også på pinnedyr! :)

(Dessuten får man de i rååsa, det er jo tross alt ganske viktig :P )

Hvilken størrelse bruker hundene dine? Borzoi du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...