tm100021 Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Dagen startet tidlig, da jeg og lille skulle på raseforedrag Skikkelig spennende frokost, havregryn og kaffe, med sonen sjekking! Tror ikke Jaran var superfornøyd, siden vi pleier å ligge og dra oss til klokken ni i sengen, men nå var det å stå opp og fikse isteden En time senere mer eller mindre satt jeg i bilen, og dobbelsjekker vesken 10000 ganger før vi kjører ut av gårdsplassen. Jeg er et stort distre surrehodet og har lært meg at jeg MÅ sjekke ting mange ganger! Ankommet foredraget, ikke for sent ute for en gang skyld! Jaran fikk litt mat, og sovnet tvert... Og sov faktisk helt til det var ferdig, måtte vekke han når vi skulle dra Men, han fikk det inn i underbevistheten mens han sov, så det så (han kan vel så vidt skimtes nedi der! Kålormen.) Foredraget handlet om Collie historie, fra da rasen begynte å eksistere som rase, frem til nå. Utrolig spennende å høre på, og oppdretteren som også er dommer er fantastisk flink foredragsholder og timene fløy virkelig av sted. Sukk, kunne sittet i sikkert 6 timer til å hørt på!! Lunsj pause, med blandt annet terter! Skulle ønske jeg var så flink til å lage colliefigur av sjokolade! Hjelpe til med å rydde og vaske etter lunsjen. På vei hjem var jeg så dårlig, og sulten så endte med å stoppe på en matbutikk. Tenkte jeg skulle ta noe raskt på varmdisken, istedenfor noe burger osv... Kom inn der og kom ut igjen med 2 potetgull pakker, 4 berlinboller (ta 4 for 1...) 1 kg godteri (39 kr kg liksom.) 4 liter brus og en pakke SMØR. Jepp smør, føltes smart ut der og da å handle det i sverige... Høhø. Jeg er ikke akkurat fornuftig når jeg handler i dårlig og sulten... Endte med ingen ting fra varmdisken, og ikke åpnet noe fra posene på vei hjem eller. Smart Lill, smart. En time senere er jeg enda i bilen på vei hjem.... Her stod vi i ro og ventet på at vegvesengreie mannen skulle gi oss grønt skilt og la oss kjøre videre. Vi har kommet hjem, baby er kjempetrøtt etter å ha spist og blitt skiftet på (tar på å sove på raseforedrag, så sove i bilen, og sove seg igjennom handletur nemlig ) og Lars har pakket opp varene jeg handlet i sverige og tenker sikkert veldig oppgitt på hvor dum jeg er... En time senere sitter jeg ved pc'n, svarer på mailer, skriver lederspalten til klubb bladet og har selskap av frk.lang blå Sitter og nerder litt enda, på gamle Collies. Den på bildet er helt helt på starten av 1900 tallet og rene engelske linjer som eksisterte da. Veldig forskjellig på hva folk mener nå er "Den ekte engelske Collie" Sagt natta til de som sover under trappen (er ikke noe særlig synd på dem altså, de har store tepper på den andre siden men det kan man ikke ligge på når man må se stakkarslig ut!) Så er det natten for meg også nå, vært lang dag 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Å, så koselig med baby-efit!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Koselig efit, og heftig dessert! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Ingen ting ble spist, ligger i boden og venter på besøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Ser ut som en herlig dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Så deilig med rolig baby på foredrag da Heldig, jeg vl også på sånn foredrag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Ja veldig Heldigvis så er han "grei" og aldri noe gråt eller surving ellers måtte vi ha droppet det, siden det ville ha ødelagt for andre utrolig morsomt å få lov til å høre på slike foredrag fra noen som har holdt på i over 60 år, og sett og hørt ting jeg kan bare drømme om 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Høres ut som en koselig dag med foredrag, skjønne beibisen, snop til gjester og fine pelser som sover søtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Hørtes ut som en fin dag! Og så kjekt med en baby som bare sover da! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Jeg tror jeg har sagt det før, men jeg syns du kan lage en så grei baby til meg en dag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2013 Jeg tror jeg har sagt det før, men jeg syns du kan lage en så grei baby til meg en dag! Jeg har funnet ut det er så mye stress å produsere ungen ferdig at jeg tviler på at jeg legger ut noen på kjøp og salg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. April 2013 Rapporter Share Skrevet 3. April 2013 Jeg har funnet ut det er så mye stress å produsere ungen ferdig at jeg tviler på at jeg legger ut noen på kjøp og salg Hvilken del av produksjonen ? Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2013 Hvilken del av produksjonen ? Haha Å lage går fint, men å produsere var verre :aww: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts