Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Vi har hatt en veldig avslappa dag i dag. Jeg har prøvd å lese litt til en prøve vi har på torsdag og hundene har heldigvis vært veldig hjelpsomme (les: avslappa) tross mangel på aktivitet.

Klokka "før fuglene fiser" våkner jeg opp og tenker at vi tar en time til på øyet. Kuma er enig

IMAG2648_zps43ac9993.jpg

Ca. klokka ni: Kuma synes det er på tide å komme seg ut på tur.

9_zpsecc83331.jpg

Klokka 10 og 11 koser vi oss i oppholdsvær i parken. Vi møtte ei britisk dame med en liten sprettsjit av en hund (ikke større enn en stor chihuahua) som mer enn gjerne ville leke med Tanuki - den slet han helt ut og valpen var veldig trøtt og sliten når vi kom hjem.

10_zpsf8df17d9.jpg11_zps35431761.jpg

Klokka tolv har jeg fått plassert baken min foran ipaden og prøver å lære meg litt pathologi:

IMAG2649_zps69f93c0d.jpg

Det gjør jeg klokka 13 også, men nå har jeg flytta meg til saccosekken:

IMAG2650_zps1230313d.jpg

Klokka 14 kommer Kuma og ber pent om jeg kan holde benet for han mens han gnager. Selvsagt kan jeg det. Tanuki sitter og ser på.

IMAG2651_zps60ffdeb3.jpg

IMAG2665_zps7265f343.jpg

Klokka litt før tre fikk dyra lunsj og Tanuki kom klatrende opp i fanget mitt mens han logret - det betyr at han må på do, så da gikk vi ut en snartur:

IMAG2682_zpse761e648.jpg

Klokka 16 - Jeg har fått rydda vekk hundeburet fra balkongen og satt det opp på et skap. Dyrene syntes det var flott med litt bedre plass:

IMAG2691_zpsd4144f23.jpg

Klokka 17 - Nakendyret har fått seg en omgang med børsten og ser ikke lenger ut som en skabbete kjøter:

IMAG2692_zpsf7efad07.jpg

Klokka 18 - Jeg har fått mexikansk levert på døra og Tanuki synes jeg er kjip som ikke deler.

IMAG2696_zps84c6f0b7.jpg

Klokka 19:00 - Tissetur i de skitne, møkkete gatene i Budapest <3

IMAG2700_zpsc70e69ca.jpg

Nesten klokka 20:00 Kuma slapper av på gulvet før han hopper opp i senga mi for litt mer avslapping. Digg med så rolige byhunder.

IMAG2701_zps49c6a83d.jpg

• Like 8