Gjest Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 omg, Lill, har du flytta til Tennevoll?! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40788707&searchQuery= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 I found evening entertainment! omg yay! http://www.youtube.com/watch?v=IxwwT6tcR-M Rancho de la Luna, hva bikkja mi er oppkalt etter! Josh Homme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 Josh Homme omg, someone KNOWS JOSH HOMME! Du er kveldens helt! Josh Homme er mitt største idol. Han er aesome. Handsdown. Ginger elvis. På russekortet mitt for ørten hundre år siden hadde jeg "bosted: rancho de la luna" + linjer fra qotsasang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 omg, someone KNOWS JOSH HOMME! Du er kveldens helt! Josh Homme er mitt største idol. Han er aesome. Handsdown. Ginger elvis. Ai løv him. Han kan musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 Har du vært på konserter? Har du hørt my på desert sessions? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 Ingen konserter dessverre Desert sessions er vel det fra ham jeg har hørt minst på, liker QOTSA, Kyuss, Eagles of Death Metal og Them Crooked Vultures Og nå har jo QOTSA lansert ny sang!! YAY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 Vi krysser fingrene for konsert i år da! Har reist litt rundt og stalka de på konsert oppigjennom årene, nå begynner det å bli grådig lenge siden sist Savner Eagles of Death Metal også! De var jo i Tromsø tilogmed, det var rått EDIT: Og sånn apropo, første gangen jeg registrerte meg her kalte jeg meg Wretch. You recognize? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 Ser ikke ut som noen av dem passer mtp praksis... Hmmm, tror kanskje du har vært her lenger enn meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Nå har jeg akkurat sett Project X, fyfaen! jeg LER!! Syk syk verden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Gå og legg dere, og nei jeg selger ikke nøtter halv 4 om morran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Greit med god tid på natta, nå ble det stor opprydding på FB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Vært våken snart en time allerede. Trøtt! Skal prøve å tvinge nedpå en skyr før jeg går, for å ha noe i magen. Men eg kan egentlig ikke fordra skyr ... kanskje ta 4 korn i stedet med melk, kanskje. Ja. Tror det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Fucked up mind! Det er ikke noe kult å ikke ville sove på sitt eget soverom pga minner gitt. (neida, ingen fysiske vonde minner, heller bare.. ting) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Hjemme fra jobb... Og egentlig ikke noe spess trøtt.... What to do..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 En natt igjen. Så har jeg en UKE fri. Håper alle har kost seg med sine to dager fri i helga. Mye rare folk ute i natt. Og konklusjonen min er at enten gjør alkohol folk ekstremt mye dummere enn normalt, eller så er det mye dumme mennesker ute i helgene, slik at det ikke skal så mye til før de mister resten av vettet sitt.... Og helt normalt å stå og sove i et portrom og pisse på seg selv når man har passert 30 liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 ...måtte stå og skrape is på ruta kl 6 i dag, det var lite kult, nå er jeg på jobb, sitter med varmeovnen på og skal egentlig ikke gjøre noenting på jobben i dag Etterpå derimot.. Rakk heldigvis å bade Only i går, hun gikk fra grå hvete til gyllen hvete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 ....på vei hjem i ruskeværet, brrr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Det slår meg at om man hadde byttet ut "båtlivet" med "campinglivet", så hadde en litt sofistikert måte å tilbringe helga på brått blitt forvandlet til noe man anså som litt harry - selv om man strengt tatt gjør akkurat det samme . Det er mye rart på sjøen også. Er liksom to karaktristikker, enten båtfolk eller folk i båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 ....er hundene turet, snart sove litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Litt støl i dag gitt. Satser på at dagens økt med maling og tapetsering løsner det opp litt da... Men aller først skal jeg pakke støvsuger og grinder i bilen, kjøre på Lade og gå meg tur med snuppene i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Ut og lufte oss før frokost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 ... er jeg i live igjen Gårsdagen begynte før klokka 05.00 og sluttet ikke før etter midnatt. Når det i tillegg er noen timers bilkjøring, shopping og hundeutstilling inkludert blir man sliten i hode og kropp Gamlefar fikk seg en fin rosett i går, jeg fikk ei flaske vin Nå skal jeg rydde litt og finne frem treningsklær 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Det er mye rart på sjøen også. Er liksom to karaktristikker, enten båtfolk eller folk i båt Nei, gre gjennom litt pels, dra ut litt underull - og så er det ut på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Morgenturen ble bare på 40 minutter For en gangs skyld fristet det ikke å gå i skogen. Bare glatt og glatt og det syns kroppen er unødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Ja, likte du dem, eller? Ja, de var supersøte Daten i går var superkoselig! Vi var ute på restaurant å spise veldig god mat, før vi bare gikk litt rundt og pratet Dagen i dag skal brukes på å slappe av, gå en tur med noen venninner og spise vårruller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts