Sofie & Aska Skrevet 31. Mars 2013 Rapporter Skrevet 31. Mars 2013 Jeg og Aska befinner oss for øyeblikket på Fauske. Har vært her, i Bodø og Lofoten i tilsammen snart en måned. Masse hyttekos og toppturer på ski. Her er noen bilder: 4 Siter
tm100021 Skrevet 31. Mars 2013 Rapporter Skrevet 31. Mars 2013 Sukk. Nydelige bilder! Vi bodde et år i nord, og mannen min er fra sulitjelma, det jeg savner er uten tvil naturen og fjellene! Neste år må påsken tilbringes på hytten i sulis Siter
Heidihj Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Nydelige bilder! Gleder meg til jeg skal oppover i juni! Nordland er helt vidundelig! Siter
Mud Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Noen ganger får jeg så lyst til å flytte nordover altså. Bare synd jeg hater snø og kulde Siter
Sbtlita Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Det øverste og nederste bildet... Nydelig!! Nord norge er fint, både sommer og vinter, men jeg kjenner nå, når jeg ser ut av vinduet og skuer ut på snøskavler som er større en Granden, at jeg savner sør norge Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter
Gjest Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Det er godt du gir et godt inntrykk av Nord-Norge, for akkurat nå skal jeg ut og kose meg med 1,5 meter høye brøytekanter i den konstante rekka med helvetessatanstykjepelke snøbyger som bare TRØKKER innover kysten med en slags hevngjerrig lyst. Må være ekstrem tørke et sted i verden, mtp hvor ekstremt mye snø vi har for tiden... Gikk nettopp et svært snøras i byen... (nei, siste bildet er ikke aprilspøk... ) Siter
Gjest Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Fine hund, og fine bilder! Jammen godt at du kunne balansere bildet litt, da... Ellers har det vært sol i Tromsø i dag, bare så det er sagt. Siter
Sofie & Aska Skrevet 1. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2013 Ja altså den siste uken ++++ har jo ikke vært fult så fin som bildene gir inntrykk av... Heheheh. Hvor er det snøskredbildet fra? På topptur igår (kistrandtindan) kom tåka med en gang vi nådde toppen. Tett tåke. Så ingen ting. Spiste et halvt eple før jeg innså at her måtte jeg bare få på meg skia og starte nedturen mens jeg fortsatt kunne se dem liksom. Endte opp i den tetteste skogen. Siter
Gjest Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Måtte vært sol før kl 12.00 når jeg stod opp, iallefall Bare snya og overskya etter det >_> Siter
Sbtlita Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Måtte vært sol før kl 12.00 når jeg stod opp, iallefall Bare snya og overskya etter det >_> Syns jeg så noe skryt om en sol på face men den var borte når jeg sto opp kl 12 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter
Gjest Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Haha. Det var nok mellom 10 og 11 en gang, for det var da jeg gikk på jobb. Siter
Recommended Posts