Gå til innhold
Hundesonen.no

Artikkel i hundesport / perspektiv om reise med hund

Recommended Posts

Skrevet

I fjor husker jeg Widerøe og NKK spurte om noen hadde bilde av en liten hund i sherpa-bag, fordi de skulle skrive en artikkel om hund og flyreise. Dette var April 2012.

Ble dette noe av? Det skulle visstnok komme enten både i hundesport og perspektiv eller i en av de. Jeg får ikke hundesport hjem da jeg ikke er medlem av NKK, og jeg har ikke flydd Widerøe siden den gang heller (Perspektiv er onboard-magasinet til Widerøe).

Noen som veit? :)

Skrevet

Ja, det var en hel utgave av Hundesport som var om hund og reise i ulike sammenhenger. Må sjekke bakover hvilket, men tror kanskje forsidene ligger på NKK?

Skrevet

På tipset fra Simira gikk jeg inn på nkk.no - det ser ut som det er dette hundesport:

getImage.jpeg

Noen som har det og kan ta bilde / scanne inn artiklene om hund på fly? :D :D Jeg klarer ikke skimte hvilken utgave det er, men det står noe om world dog show? :P

Guest Kåre Lise
Skrevet

Sjekk PM din også du så kan jeg sende deg det.. har ett lass å gi bort her..

Skrevet

Nå har jeg fått hos Snusken så jeg nekter å se noe om at det er på nett, ass! :P *lalalalala*

Guest Kåre Lise
Skrevet
Nå har jeg fått hos Snusken så jeg nekter å se noe om at det er på nett, ass! :P *lalalalala*

FFS.. Haha jeg tenkte på det der men trodde kanskje man måtte være medlem e.l. Ja ja så fikk jeg nå ryddet i disse bladene og gjort de klar til å gies bort her.. Se det positive i ting osv.. :P