Gå til innhold
Hundesonen.no

LP Trøndelag 2013


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Så kort fortalt: du velger ikke stevne etter dommer fordi dommeren har jo et regelverk å gå etter, men du velger bort Terje Haugen, for han er urettferdig? Akkurat nei.

Da er jeg påmeldt Selbu og Levanger, så da får vi bare manne oss opp til å være underholdning for alle dere andre

Vi er også påmeldt til Selbu Det blir både min og Blaze sin debut i lp-ringen.

Jeg hadde hørt veldig mye bra om Arild Berntsen før jeg stilte for han. Og jeg synes det var mye rart i dømminga hans. Tex så bort i 2*2sek under lineføringa i kl 1, og jeg fikk 8,5 eller 8, og det gjorde meg ingenting. Men når en airdaleterrier gjør utfall under lineføringa, mot en hund utenfor ringen, og får samme poengsum som meg, da kjenner jeg det gnager. Jeg mener at de skal ta hensyn til rase, men det var bare helt bak mål... Vi så flere slike eksempler, og det synes jeg ikke er riktig dømming... Men for all del, jeg synes han var trivelig, vi hadde en god tone i ringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
åh, nå sitter jeg og har lyst til (tror jeg) og melde på i selbu, men jeg har antagelig ikke bil da.. Noen som har plass til meg og Varga?

Nei, men hvis du melder på på Levanger istede kan du sitte på med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hvis du melder på på Levanger istede kan du sitte på med meg :)

Er det samme helga? Er det lite eller stort stevne? Vi er ikke klare for alt for mye forstyrrelser enda :P

Edit: Nei, var ikke samme helga. Har sikkert bil igjen da, men har du plass så kan vi jo kjøre sammen uansett og dele på transportkostnadene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Er det samme helga? Er det lite eller stort stevne? Vi er ikke klare for alt for mye forstyrrelser enda :P

Det er 12. mai. Det er bare lydighet den helga, så kan ikke se for meg at det er så fryktelig stort. I tillegg har Steinkjer konkurranse samme dag (hurra for å snakke sammen) så vil tippe det ikke kommer så mange nordfra akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 12. mai. Det er bare lydighet den helga, så kan ikke se for meg at det er så fryktelig stort. I tillegg har Steinkjer konkurranse samme dag (hurra for å snakke sammen) så vil tippe det ikke kommer så mange nordfra akkurat

Har sikkert bil igjen da, men har du plass så kan vi jo kjøre sammen uansett og dele på transportkostnadene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Har sikkert bil igjen da, men har du plass så kan vi jo kjøre sammen uansett og dele på transportkostnadene?

Det kan vi vet du :) Ingen grunn til å kjøre flere biler enn nødvendig. Men jeg har ikke ekstra burplass da, så hun må enten sitte løs bakerst i bilen eller forran ved beina dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Takk for alle tilbakemeldinger :) Jeg leser og lærer :)

Troooor jeg kommer til å prøve å melde på Selbu, også hopper jeg bare over de øvelsene som er krise. Kanskje jeg skal sjekke ut Levanger også :)

Det syns jeg, for jeg vil se dere starte og jeg skal bare til Levanger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
:flowers:

Hadde vært kjekt å trene sammen i alle fall, trenger å trene med våre ikke-faste treningskompiser, det har blitt for enkle forstyrrelser for oss.

I morgen kl 19? Jeg og Pim skal trene da :)

Edit: Avtaler på PM jeg. Trenger ikke fylle tråden her med det :)

Endret av Snusmumrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frykter også løpetiden. Zera har kun hatt en (såvidt jeg vet), og hun fikk sin første i mai i fjor. Får håpe hun holder seg en mnd til, for jeg har lite lyst å debutere med en unghund med løpetid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frykter også løpetiden. Zera har kun hatt en (såvidt jeg vet), og hun fikk sin første i mai i fjor. Får håpe hun holder seg en mnd til, for jeg har lite lyst å debutere med en unghund med løpetid :P

Det får du vel heller ikke lov til :)

Vi får satse på at løpetiden holder seg unna en stund til for oss begge..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

For dere i Trondheim som trener LP: det er (utrolig nok!) ledige plasser på helgekurs med Monica Reisersen denne helga! Herrejesus. Hiv dere med! :D (-Therese- kan nok skrive under på at dette blir bra)

Sjekk facebooksidene og/eller nettsidene til Nidaros Brukshundklubb for mer informasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...