Ingvild Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Det er meldt strålende sol og to minusgrader i Ås nå på lørdag. Det må man da utnytte! Det hadde vært koselig å finne på noe med noen soniser, i grunn. Enten trene litt eller gå en tur, kanskje kombinert med litt grilling eller i det minste kakaopause? Er det noen som har lyst til å bli med på noe, og har forslag til hva vi skal gjøre eller hvor vi skal møtes? Trenger ikke være Ås. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Regner med at det blir ganske tidlig på dagen, men hvis det er etter 15:30 så kommer jeg gjerne med Linda! EDIT: Kom på at Linda antakeligvis er høyløpsk den dagen, så for å ikke ødelegge det gode selskap er det nok lurt å droppe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Fikk ikke med meg denne! Sorry.. Blir med en annen dag i nærmeste fremtid altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 27. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Ja, det hadde jo vært hyggelig å få til noe! Men jeg får ikke til før over påske i så fall, kommer hjem 2. påskedag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts