Gå til innhold
Hundesonen.no

Lastegitter til bil


Recommended Posts

Jeg leter etter lastegrind til bilen for bruk mellom bagasjerom og fremover i bilen. Jeg fant på biltena tidligere, men ser ut som om de har tatt det ut av sortimentet :-/

Jeg finner kun grinder som går fra gulvet og opp i taket. Det jeg leter etter er en grind som monteres fast i bakseteryggen (på toppen) og opp i taket da stolper ned i gulvet vil stå i veien for last o.l...

Ja og jeg har funnet noen som koster 2000 og er tilpassa diverse merker :-P det er for dyrt og jeg finner ikke min bil på den listen (ikke sjokkerende) fordi jeg har en gammel bil, nissan sunne 94 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Noen av dere som har bestilt derifra?

Jeg har prøvd i flere dager, jeg vil virkelig ha det gitteret. Men jeg får ikke bestilt. Jeg har prøvd både kort, faktura og paypal og får opp feilmelding med at noe desverre gikk galt hver gang... Så logger jeg ut og får mail fra skuvat om "har du glemt handlekurven din?" og i dag fikk jeg "kan vi friste deg med gratis frakt?" og jeg bare jaaaa jeg vil ha gratis frakt. men når siden deres ikke fungerer?? :-/ æsj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...