Krilo Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Hvor er det Buddy her i Rogaland, Taz? http://www.buddy.no/finnbutikk.aspx?pageId=99 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Hvor er det Buddy her i Rogaland, Taz? Jeg jobber på Buddy her oppe Hvis det er noe du vil ha, så skal jeg til Stavanger i helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Hvor er det Buddy her i Rogaland, Taz? Er nok bare Buddy i Haugesund. Så du får bruke tilbudet til Marthe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Jeg var innom dyrebutikken! Prøvde på ett turkis på prikkedyret Det var RÅÅÅTØFT!! WOW liksom. Hang det på plass å greide å gå derifra uten å kjøpe hverken til prikkedyr eller kelpie Men jeg kjenner at jeg nesten MÅ innom å kjøpe til en av dem!!! Prikkedyret har 3 hurttahalsbånd *fnis* Men åååh, dette var jo så kult... Og jeg greide ikke å bestemme meg for 45 eller ikke til kelpiehannhund Og de var da voldsomt utplukka i størrelser allerede Venninna mi skulle ha tostk i størrelse 40 ett i turkis og ett i råsa og det var utsolgt... De hadde 1 i turkis igjen i prikkedyretsstørrelse, så nå er de jo sikkert utsolgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Hvis jeg nå ikke er helt på jordet så mener jeg å huske at Mikke har 45 cm i Hurtta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Min engelsk setter bruker 50, og har nå et i 45, men det passer på helt ytterste instilling Så du får sammenlikne kelpie med en engelsk setter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Hvis jeg nå ikke er helt på jordet så mener jeg å huske at Mikke har 45 cm i Hurtta. Er han å regne som en kraftig kelpis eller normal? eller middels? hahaha Skulle ønske Buddy hadde nettbutikk jeg, så mye mer praktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Min kelpie har 40 i hurtta bånd. Føler 40-45 cm er der kelpisene ligger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Tja.. Str sumobryter? Neida. Men han er av den kraftigere typen i tillegg til at han er lite fotogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Likte ikke fargene i det hele tatt når jeg så utstyret i bladet.. Men så var jeg innom butikken i dag og det rosa og turkise, det er fint det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Er størrelsene på selen det samme som Lifeguard-selene? Kun de som passer min, Pro ble for liten selv om begge var 45. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts