WheatenMali Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Har litt utstyr jeg ikke har behov for og velger derfor å selge det viking dogs treningsvest str. Small, så og si ubrukt, selges for 350,- Den har store lommer foran og bak, og ring bak som man kan henge fast div. i. Furminator til liten katt eller hund, korthåret. Uåpnet, aldri brukt. 350,- Furminator til medium hund, korthåret. Uåpnet og aldri brukt. 450,- Tholo Burtralle, lik den på bildet. Justerbar så den kan passe de fleste bur, grei størrelse på hjulene, kommer frem på det meste underlag. Selges for 1200,- Kjøper betaler porto, eller så kan det hentes i Lillestrøm eller på Marienlyst, kan også leveres på NKK Kristiansand til helgen. Burtrallen sendes ikke pr. post. Prisene kan diskuteres. Send pm eller mail [email protected] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Jeg vil ha furminator medium! Kan møte deg på Lillestrøm et eller annet sted, cash-betaling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 13. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Jeg vil ha furminator medium! Kan møte deg på Lillestrøm et eller annet sted, cash-betaling? Yes, det kan vi ordne, send meg pm så avtaler vi sted og tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Fungerer Furminator på kort, ganske hard pels uten underull? Altså er den effektiv mot bare dekkhår også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Fungerer Furminator på kort, ganske hard pels uten underull? Altså er den effektiv mot bare dekkhår også? Det er jeg ikke rett person å svare på dessverre, men kanskje noen andre vet? I teorien så er det en underullsbørste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Av min erfaring er furminatoren mest effektiv på underulla. Labradoren min har en ekstrem to-lags pels og når hun røyter faller føst all underulla av, og så dekkhårene. Dekkhårene må jeg nappe ut for hånd, hjelper ikke med furminator. Kan hende den som er tilpassa langhårede hunder gjør det, har ikke prøvd den, men den for korthåra er altså mest magisk ifht underull Den tar LITT dekkhår altså, men jeg ville kanskje ikke brukt 500 kr på noe som tar LITT dekkhår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Den funkerer veldig bra på mine flatcoated retrievere og de har jo ikke underull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsina Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Har du vesten fortsatt? Og kan du evt senda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Fungerer Furminator på kort, ganske hard pels uten underull? Altså er den effektiv mot bare dekkhår også? Kjøp deg gummikarde for hest, det er beste børsten som finnes til kortpels med og uten underull Koster 15.- for liten på Hooks, den store er for myk synes jeg. Ikke kjøp plast, den er ofte for hard på huden, det må være gummi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Fungerer Furminator på kort, ganske hard pels uten underull? Altså er den effektiv mot bare dekkhår også? Funker ikke på Casper iallefall, som har kort, hard pels uten underull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Har du vesten fortsatt? Og kan du evt senda? Sender deg en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Burtrallen er solgt, men resten er fortsatt til salgs om noen er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Jeg er veldig keen på den vesten. Er den liten/stor i str? Jeg jobber på Marienlyst (dagtid) og på Hellerudsletta (kvedstid) så jeg kan hente selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 12. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Jeg er veldig keen på den vesten. Er den liten/stor i str? Jeg jobber på Marienlyst (dagtid) og på Hellerudsletta (kvedstid) så jeg kan hente selv Denne har jeg ikke sett, jeg kan godt ta den med på marienlyst så kan du få prøve den, jeg vil vel si den er stor i størrelse, for jeg er ikke egentlig en typisk small selv Sender deg en pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 17. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2013 Vesten solgt. Bare furminatorene igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts