Gå til innhold
Hundesonen.no

Overskrifts banner.

Monika!

Recommended Posts

Skrevet

Noen som hadde gidda å ordna banner for å ha på hjemmesiden min. som er endel større en standard størrelse.?

Eller vil ikke det passe inn på hjemmesiden min?

Skrevet
Ja noe sånt ja Cavalita. :(

hm størrelse. ca 700*100 da.

Okay, kan jo sikkert prøve å hjelpe deg :P

Har du forslag til farger på banneren?

Hva skal det stå på den?

Fint om du kunne valgt ut noen bilder jeg skal bruke på den :P

Skrevet

Takk!! :mrgreen:

Er ikke største eksperten på farger, hva som passer og sånt. noe som passer i bakgrunnen. noe blått eller svart kanskje.

Velkommen, eller Velkommen til Lucas sin side.

SH109113.jpg

SH109095.jpg

DSCF1393.jpg

SH109090.jpg

Får du til å bruke noen av disse?

Skrevet

Den ble jo kjempefin :mrgreen: =D> Tusen takk :(:P

Skal få lagt den inn når jeg kommer hjem. For her var nettet ekstremt irriterende tregt :P

Skrevet
Den ble jo kjempefin :mrgreen: =D> Tusen takk :(:P

Skal få lagt den inn når jeg kommer hjem. For her var nettet ekstremt irriterende tregt :P

Versågod :P

Så flott du likte den!

Og, nye smylier :P

Stiiiili =D>

Skrevet
Versågod :(

Så flott du likte den!

Og, nye smylier :P

Stiiiili =D>

hehe har du ikke sett de før nå da :P

Kan prøve jeg og, bare for å prøve. :P

Har nettopp fått Photoshop. :P

Ja selfølgelig :mrgreen:

Jo flere jo bedre :wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...