Gå til innhold
Hundesonen.no

Samlivsbrudd - hvem beholder hunden?

Recommended Posts

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror vi er nesten konkludert med at han kommer til Norge med meg, at S kjører ham (vet ikke når enda, er for tidlig). Det blir nok ikke det letteste i verden, men gjennomførbart.

Ja, det ble litt helomvending . Mamma og stefaren min var ikke så begeistret allikevel for å ha ham der, og etter mye tenking selv følte jeg det veldig usikkert mtp. bosituasjon, skole til høsten, jo

Det du må kjenne etter i magen din om er: Vil du ha Marvel? Hvis svaret er ja, uten tvil, så ordner transport seg på et eller annet vis.

• 4 weeks later...
Skrevet

Ja, det ble litt helomvending :P . Mamma og stefaren min var ikke så begeistret allikevel for å ha ham der, og etter mye tenking selv følte jeg det veldig usikkert mtp. bosituasjon, skole til høsten, jobb etc. Så jeg sa til S at jeg dessverre ikke kunne ha ham. Da kastet faren til S seg på banen og da at han kunne prøve å ha ham. Han ble kjørt dit forrige helg og etter hva jeg hører går det bra :) . Så krysser fingrene for at han kan bo der leeeeeeeenge.

• Like 17