Helianthus Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Jeg er nok den eneste som verken har lest bøkene eller kommer til å se filmen, og etter det jeg har lest her så kommer jeg neppe til å gjøre det. Samme romantiske plott som i Twilight-bøkene .. da datt jeg av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Jeg er nok den eneste som verken har lest bøkene eller kommer til å se filmen, og etter det jeg har lest her så kommer jeg neppe til å gjøre det. Samme romantiske plott som i Twilight-bøkene .. da datt jeg av Det var jo opprinnelig Twilight-fanfic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Ingen av de passer til rollen. Skuffet! Kommer nok til å de den likevel. Jeg er nesten like spent på hvordan locatione ser ut. De ser i det minste bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Det var jo opprinnelig Twilight-fanfic. Det var et et nytt ord for meg , men det endrer ikke situasjonen ;-) Fanfiction er et kult konsept da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts