Gå til innhold
Hundesonen.no

En god del utstyr og litt annet selges


Recommended Posts

Våren nærmer seg å da må man jo rydde litt igjen =)

Begynner med hundetingene. Alt er brukt til Border collie (fra valp til voksen - 18kg hund)

Halsbånd:

Valpebånd Lime str. 19-35cm 30kr

Valpebånd Sort str. 35-36cm 30kr

Halvstrup fleece Blå str. 35/37cm (8cm strup) 20kr

Valp/unghund Blå str. 30-50cm 30kr

Kjettingbånd (kun brukt til å vise på kurs hvordan den kan brukes på kobbel for å få hunder til å slutte å bite i bånd. aldså som nytt) str. 50cm 30kr

Hurtta lifeguard fastbånd Gul str. 45cm 100kr

Valp/undhund Lyseblå str. 32-50cm 50kr

Strup nylon sort str.50cm ubrukt 30kr

Martingal brun lær med kjetting str.40cm 130kr

Valp/unghund/liten hund halvstrup med justering str. 22-33cm 130kr

Seler:

Rød brystsele str.60-90cm (bryst 51cm) Brukt par ganger. 150kr

Hurtta y-sele str.70cm. brukt 2mnder på valp. 150kr

Dekken:

Sort regndekken fra biltema. 45cm 70kr

Rødt hjemmelagd "ugledekken" 60cm (mine bruker 55 i BOT, å dette passer perfekt) uten magefeste for bruk mellom økter på trening. lett å ta av/på. 2 klips i front + strikk mellom bakbeina.

Annet:

Kobbel hvit-lime-brun Nytt. 30kr

2x potesokker str M fra trixie. en med noe hull i. 10kr for begge.

2x stålbur str M (mål kommer!!) 200kr pr. stk.

Leker:

Rosa ball med tau NY 40kr

Kong rød/sort 30kr

Høne NY 30kr

tenninsballer med tau x 3 (2 er ny) 40kr for nye, 20 for brukt.

Tauleke farger medium 30kr

Angrybird 20kr

Bruger med pip, ny. 20kr

Fotball med pip 40kr

kong puppy blå 30kr

Pølser 30kr

frosk 10kr (noe slitt)

Sort ekort med ball 30kr

fleeceleke 30kr

bilhjul med tau 30kr

baller rosa+gul hard gummi 30kr

baller orange/blå 40kr

Stor tauknute 100kr

Annet:

Fjellski Madshus m/stålkant. Rottefella bindinger og Madshus sko str.40. lite brukt og i god stand.

Halv Motorsykkel Yamaha yz85 2005 modell- alt eller i deler. 2500kr for alle delene(pm for info)

KTM sx150 2009 mod. helcross sykkel. 26000,- (pm for mer info)

komplett kjøreutstyr motocross jente- ungdom (pm for mer info)

Driver å tar bilder nå, så det kommer så får jeg får de inn på pc- evt så kan de sendes på mms.

Kan sende med posten, eller hentes i trondheim (leveres på strekninger til fra stevner/hytte/hundetrening etc ved avtale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson
Våren nærmer seg å da må man jo rydde litt igjen =)Begynner med hundetingene. Alt er brukt til Border collie (fra valp til voksen - 18kg hund)Halsbånd:Valpebånd Lime str. 19-35cm 30krValpebånd Sort str. 35-36cm 30krHalvstrup fleece Blå str. 35/37cm (8cm strup) 20krValp/unghund Blå str. 30-50cm 30krKjettingbånd (kun brukt til å vise på kurs hvordan den kan brukes på kobbel for å få hunder til å slutte å bite i bånd. aldså som nytt) str. 50cm 30krHurtta lifeguard fastbånd Gul str. 45cm 100krValp/undhund Lyseblå str. 32-50cm 50krStrup nylon sort str.50cm ubrukt 30krMartingal brun lær med kjetting str.40cm 130krValp/unghund/liten hund halvstrup med justering str. 22-33cm 130krSeler:Rød brystsele str.60-90cm (bryst 51cm) Brukt par ganger. 150krHurtta y-sele str.70cm. brukt 2mnder på valp. 150krDekken:Sort regndekken fra biltema. 45cm 70krRødt hjemmelagd "ugledekken" 60cm (mine bruker 55 i BOT, å dette passer perfekt) uten magefeste for bruk mellom økter på trening. lett å ta av/på. 2 klips i front + strikk mellom bakbeina.Annet:Kobbel hvit-lime-brun Nytt. 30kr2x potesokker str M fra trixie. en med noe hull i. 10kr for begge.2x stålbur str M (mål kommer!!) 200kr pr. stk.Leker:Rosa ball med tau NY 40krKong rød/sort 30krHøne NY 30krtenninsballer med tau x 3 (2 er ny) 40kr for nye, 20 for brukt.Tauleke farger medium 30krAngrybird 20krBruger med pip, ny. 20krFotball med pip 40krkong puppy blå 30krPølser 30krfrosk 10kr (noe slitt)Sort ekort med ball 30krfleeceleke 30krbilhjul med tau 30krballer rosa+gul hard gummi 30krballer orange/blå 40krStor tauknute 100krAnnet:Fjellski Madshus m/stålkant. Rottefella bindinger og Madshus sko str.40. lite brukt og i god stand.Halv Motorsykkel Yamaha yz85 2005 modell- alt eller i deler. 2500kr for alle delene(pm for info)KTM sx150 2009 mod. helcross sykkel. 26000,- (pm for mer info)komplett kjøreutstyr motocross jente- ungdom (pm for mer info)Driver å tar bilder nå, så det kommer så får jeg får de inn på pc- evt så kan de sendes på mms.Kan sende med posten, eller hentes i trondheim (leveres på strekninger til fra stevner/hytte/hundetrening etc ved avtale)

Hvilken farge er det på y-selen fra Hurtta?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martingal halsbånd er et halvstrup, men den delen som stuper går igjennom begge ringene på delen som er fast. (du ser på bildet med det brune lærbåndet med kjetting)

Aner ikke om det er noe allment navn på denne typen, men er det eneste jeg har funnet som beskrivelse av det =)http://dyrelageret.dk/halsbaand-26/halsbaand-i-sort-halvkvael-til-hund-p844 her vises bedre.

funksjonsmessig et halvstrup, og ser jeg glemte så skrive halsbånd bak, så skjønner forvirringa der:P

(kan ikke sammenlignes med martingal til hest om du tenke på det)

Hurtta selen er brukt på bc valp fra 4-7mnd. Muligens fin til sheltie str hunder, liten kelpie osv? (blir for kort til voksen bc i lengden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson
Hvis ikke janson skal ha hurrta Y-selen vil jeg gjerne ha den ;)

Slå deg løs! Eldstemann har akkurat den samme fargen og jeg tror jeg hadde blitt smått gal av å stadig prøve å finne ut av hvilken sele tilhører hvilken hund. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martingal halsbånd er et halvstrup, men den delen som stuper går igjennom begge ringene på delen som er fast. (du ser på bildet med det brune lærbåndet med kjetting)

Aner ikke om det er noe allment navn på denne typen, men er det eneste jeg har funnet som beskrivelse av det =)http://dyrelageret.dk/halsbaand-26/halsbaand-i-sort-halvkvael-til-hund-p844 her vises bedre.

funksjonsmessig et halvstrup, og ser jeg glemte så skrive halsbånd bak, så skjønner forvirringa der:P

(kan ikke sammenlignes med martingal til hest om du tenke på det)

Hurtta selen er brukt på bc valp fra 4-7mnd. Muligens fin til sheltie str hunder, liten kelpie osv? (blir for kort til voksen bc i lengden)

Hm, snodig :) Har aldri hørt benevnelsen, selv om jeg er rimelig bevandret- utstyrsinteresse hører jo med i gamet :) Har aldri hørt noe annet en halvstrup med kjetting. Mulig det kalles martingal ett eller annet på engelsk? Men da lærte jeg noe nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være =) kjøpte båndet av en schæfer-mann (som da jobbet i denne butikken) så vet ikke om det er noe som kan ha sammenheng med det,evt bruks eller noe? Har liksom aldri tenkt over det før nå :P

Send meg gjerne pm om dere vil ha noe, så får jeg til å holde oversikt der også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, snodig :) Har aldri hørt benevnelsen, selv om jeg er rimelig bevandret- utstyrsinteresse hører jo med i gamet :) Har aldri hørt noe annet en halvstrup med kjetting. Mulig det kalles martingal ett eller annet på engelsk? Men da lærte jeg noe nytt :)

Ja halvstrup heter martingale på engelsk :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var jeg ikke helt på jordet alikevell da =)

fikk ikke lastet opp bilder tidligere (nett på hytta var visst ikke like bra som i byen:P)

men tingene kommer her:

Back on track nettdekken str 60cm. glidelåsen i halen har knekt i 2, (den man drar i, ikke selve glidelåsen) så den kan være litt ekkel, men funker bra) eller ingen skader eller noe. Typen uten skrift på halsen. pris: bud

Grønn sporsele str M (gresshoppa eller jokke, må sjekkes) brukt 6-7 ganger på bc. 200,-

sporline orange med gummi og reflekt, veldig god å holde i. 100kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...