Synnikken Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Litt sen, men busy helg! kl9, jeg har stått opp for første gang.. trøtt! 10:30, våken igjen! Dradd for gardinene! Lufter hunder! ca kl 11, de ble luftet av Magnus kl 7 og Kaffelunsj! ca 12 13:15, jeg tisser og har besøk på do. Jeg drar pels av Lottis, og snakker med Lill om pels i 14tiden i 15tiden har jeg greid å slepe meg de få meterne til butikken for å kjøpe ølgjær til Lottis 16:40 ish har Melis kommet også, jeg tisser igjen! og har alltid kompani! Rundt kl 18 bader jeg hunder Blåsetørker bolldeigdyret Hector rundt 19 19:30, innser at Hector slipper pels.. ferdig blåst her.. Rundt 21, har nettopp spist middag og nyter sofalivet! 22:15 har Magnus og Lottis sovnet på sofaen 23:30 ish, siste epsiode av Nip/tuck for kvelden.. 00:30 ish har jeg ikke bilde av høhø! 2 Siter
Synnikken Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Vaske tre hunder på en gang?! Itteno stress det med rette kommandoer Siter
Lola Pagola Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Haha de er så søte De har liksom et så fortvilt blikk, sånn som på do-bildet "går det bra eller"? Hvor mange mopser har du nå forresten? Siter
Synnikken Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Haha de er så søte De har liksom et så fortvilt blikk, sånn som på do-bildet "går det bra eller"? Hvor mange mopser har du nå forresten? 4 som bor her, en parringstispe på besøk og en datter av Melis som kom innom for bad og klipp før utstilling 1 Siter
Emilie Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Skrevet 4. Mars 2013 Haha, det første bildet er ubetalelig, kjenner meg sånn igjen Siter
Synnikken Skrevet 4. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2013 Haha, det første bildet er ubetalelig, kjenner meg sånn igjen Haha! Det er veldig typisk meg! 1 Siter
Synnikken Skrevet 4. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2013 De er så søte de klumpene dine! Haha! Takk! Siter
Recommended Posts