Gå til innhold
Hundesonen.no

Nokia N8 som har tatt kvelden


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Telefonen er rett og slett livløs. Den er brukt i max 12 mndr, jeg har prøvd alt som står i Support for å få vekke den til live igjen, inkl. prøvd å lade via USB.

Er det noen som har peiling på om det kan nytte å reklamere, eller kan jeg bare erklære den for gone for ever?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at de alltid skylder på fuktskade,og da gjelder ikke garanti. Måtte akkurat kaste en to mnd gammel ipad som konket ut. Fikk ingenting igjen for de mente den var fuktskadet enda den kun hadde bodd inne i stua,måtte til og med betale for utredningen i tillegg til å kjøpe ny. Opplevd samme med Sony Ericsson,Nokia og Samsung. Men,prøv. Du kan være heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Min har vært utsatt for et kraftig støt i en bildør, men har fungert mange måneder etter det. Det tristeste er bildene som jeg ikke enda hadde somlet meg til å overføre på pc.

Men merkene etter støtet viser på rammen, det er vel nok til at reklamasjon blir avvist.

Har allerede funnet en erstatning som jeg sannsynligvis bestiller.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...