MonicaT Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 hei Om to uker reiser vi til Sverige for å hente valpen. Siden bla Hurrta er billigere i Sverige kunne jeg tenkt meg å stoppe innom en dyrebutikk og se litt. Men hvordan kan jeg finne ut om det er noen brukbare dyrebutikker på den strekningen vi skal? Noen som vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 hei Om to uker reiser vi til Sverige for å hente valpen. Siden bla Hurrta er billigere i Sverige kunne jeg tenkt meg å stoppe innom en dyrebutikk og se litt. Men hvordan kan jeg finne ut om det er noen brukbare dyrebutikker på den strekningen vi skal? Noen som vet Det finnes to større rundt Örebro hvor jeg var innom i fjor. En hel del Hurtta så vidt jeg kan huske! Skal sjekke adresse når jeg kommer hjem fra jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Det finnes to større rundt Örebro hvor jeg var innom i fjor. En hel del Hurtta så vidt jeg kan huske! Skal sjekke adresse når jeg kommer hjem fra jobb. ÅÅÅÅ så flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Det finnes to større rundt Örebro hvor jeg var innom i fjor. En hel del Hurtta så vidt jeg kan huske! Skal sjekke adresse når jeg kommer hjem fra jobb. ÅÅÅÅ så flott Jeg husker dessverre ikke hva butikkene het, men vi dro dit opprinnelig for å besøke Dormy (golfbutikk) og den ene ligger rett ved! Dette er et større område utenfor sentrum med en hel del butikker som minner om et industriområde. Om du søker opp Dormy og tar utgangspunkt i det så burde det ikke være vanskelig å finne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts