JailyTina Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Skrevet 25. Februar 2013 3 uker og bittelitt siden Peace flyttet inn så kanskje på tide å få lagt ut noen bilder! Kameraet mitt har dessverre død, så ikke all verdens bra kvalitet, men det får gå. Jentene på tur i finværet Litt flere bilder er lagt ut på hjemmesida. 4 Siter
Shlush Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Skrevet 25. Februar 2013 Utrolig nydelige Ser ut som de koser seg! Siter
JailyTina Skrevet 27. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2013 Takk! Ja, det har gått utrolig mye bedre enn jeg hadde trodd! Siter
JailyTina Skrevet 8. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 (endret) Peace har nå blitt godt kjent med Kean også (bikkja til typen) så det blir noen turer med dem fra tid til annen. Og det må selvsagt dokumenteres! Fine Kean Kean vil ha pinnen i fred... Men sånt hører vi selvsagt ikke på! Noensinne... Men vi er jo ikke ute hele tiden og inne finner vi også på litt bøll nå og da. F.eks. å legge oss i vaskebalja. Det er en fin aktivitet. Likevel er nok det aller beste å sove litt med Jaily når vi er ordentlig trøtte! Flere bilder er forøvrig lagt ut i bloggen vår. Endret 8. Mars 2013 av JailyTina 4 Siter
Guest Bruv Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Jeg vil gjerne se flere bilder Siter
JailyTina Skrevet 21. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2013 Jeg vil gjerne se flere bilder Flere bilder kommer! Har bare vært uten noe særlig nett det meste av sommeren pga flytting. Siter
JailyTina Skrevet 25. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2013 Dah! Har jeg endelig mulighet til å legge ut litt nye bilder! Skjedd mye siden sist: Peace har blitt 8 måneder gammel, jeg og typen (og datteren hans) har kjøpt hus og flyttet til et søtt lite rødt hus i skogen (no kidding, gammel togstasjon midt i skogen), og hatt en flott ferietur til Island! Men! Nå er endelig internett installert og kameraene pakket opp. Det betyr nye bilder! Peace i mai, litt mindre da enn nå Ut på tur i byen, skogen og sovende på fisketur. Under flyttingen hjalp Jaily til med å sette sammen møblene. Mente hun selv. Peace mente søvn og kos var viktigere. Alle bilder blir selvsagt like bra, alltid... Jaily med vår nye turutsikt i bakgrunnen, og alle i fri dressur på jordet. Noen liker seg ved vannet, andre (les: Kean) liker seg best i det... Fra dagens tur: Meg med jentene, Kean med den lille pinnen sin og Jesus-reborn i Peace der hun går på vannet. 3 Siter
Tabris Skrevet 25. August 2013 Rapporter Skrevet 25. August 2013 Så nydelige! Tre (eller 2,5) bruksschäfere - det må vel nesten være en dagsjobb i seg selv? 1 Siter
JailyTina Skrevet 25. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2013 Takk Hehehe, det er ikke langt unna...! Bare Jaily og Peace som trenes konkurranserettet med. Kean tilhører sambo'n som overtok han etter at han strøk på politihundtest i Trondheim. Så Kean er mer kosebamse og turkompis enn noe annet. Heldigvis har han et veldig rolig gemytt som egner seg godt til det. Siter
Guest Bruv Skrevet 26. August 2013 Rapporter Skrevet 26. August 2013 Så fine! Gleder meg til å se flere fra p-kullet på MHen neste år Siter
JailyTina Skrevet 27. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2013 Takketakk alle sammen! Så fine! Gleder meg til å se flere fra p-kullet på MHen neste år Det blir kjempestilig å se andre fra kullet på MH'n! Håper mange dukker opp. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.