Guest Gråtass Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 Hei. En venninde av meg driver oppdrett av sportsponnier og trenger lærling i hestefag. De har ca 40 ponnier med stort og smått, hingster, vallaker og hopper. De har egen ridehall som disponeres fritt, supre turmuligheter i nærområdet. Veldig trivelige folk som ikke driver rovdrift på lærlinger. Men de krever at du er seriøs og arbeidsvillig. Flesteparten av ponniene går på utegang, men de har ca 10 stallplasser. Gården ligger rett ved svenskegrensa. Mulighet til stor faglig utvikling da man får ta del i alt fra fødsel til temming og tilriding. Kan starte omgående. Det er mulig å ha med egen hest og man får hybel på stedet. Ønskelig med førerkort. Send meg PM om du er intressert eller ønsker info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 åååh, drømmen om jeg ikke allerde hadde vært "etablert" Heldige den som kan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 Virker som et drømmested å være lærling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 21. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2013 Har en niese som går på hestefag og dette høres intressant ut. Tror du dette blir aktuelt også når hun er ferdig på skolen? Hun blir 18 og får lappen i oktober... *krysse fingre* For øyeblikket er hun i London og holder på med salmaker/tilpasser-utdannelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 21. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2013 Har en niese som går på hestefag og dette høres intressant ut. Tror du dette blir aktuelt også når hun er ferdig på skolen? Hun blir 18 og får lappen i oktober... *krysse fingre* For øyeblikket er hun i London og holder på med salmaker/tilpasser-utdannelse. Hun kan om hun er intressert ta kontakt med meg på PM når det evt er aktuelt, så kan jeg videreformidle til gårdseieren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 21. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2013 Hun kan om hun er intressert ta kontakt med meg på PM når det evt er aktuelt, så kan jeg videreformidle til gårdseieren Supert! Dette tror jeg jentungen vil sette stor pris på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts