Gå til innhold
Hundesonen.no

Thargelion sitt første kull, groenendael

Recommended Posts

• Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har hatt besøk samt at været har vært crappy, meeen har tatt litt nye bilder i dag som jeg håper jeg skal få lagt ut. I mens så vil jeg bare vise dere den nye mannen i mitt liv. Det kom en eneste h

Hei! Ja, nå begynner de å bli store, de er 10,5 mnd gamle. De vil stort sett være ferdigvokst i høyden nå, bortsett fra det som eventuelt kommer fordi de legger seg ut. De har fått seg flotte hjem, m

Er det ingen andre enn meg som er forundret over at en hund kan gå fra å være en groenendael til å bli en flat bare ved å få seg et ligg?

Posted Images

Guest Jonna
Skrevet
JAMEN HAR DET SKJEDD NOE MER DA???!?!? :frantics::frantics::frantics:

Det kan fort gå oppimot 2 timer mellom valper ;)

Guest Michellus
Skrevet

Oisann! Da må jeg prioritere søvn så jobbing blir lettere i morgen. Og jeg som ville følge med :(

Skrevet

Da gikk gjettinga mi om tre tisper og to hanner i vasken iallefall :D Lykke til videre, dette er SPENNENDE :D *mumle noe om å legge seg men at det er vanskelig*

Guest Michellus
Skrevet

Kan fortsatt hende mitt holder ser jeg! 4 tisper og 3 hanner gjettet jeg på, med 2 terver. Så da blir det to tervgutter samt en svarting som kommer ut da :ahappy:

Skrevet
Kan fortsatt hende mitt holder ser jeg! 4 tisper og 3 hanner gjettet jeg på, med 2 terver. Så da blir det to tervgutter samt en svarting som kommer ut da :ahappy:

Sorry, men tispe nr 5 kom nå :lol:

Skrevet
Goddangit :aww:

Vent litt.. Skal ikke Carina ha seg hannhund fra dette kullet?

Selvsagt skal hun det, det er derfor det bare kommer hanner :lol: Hadde hun ønsket seg bare tisper, hadde alle vært hanner *flir*

Den ene frøkna er sannsynligvis en terv da, hun ser visst litt rød ut i pelsen :)

Skrevet

Nå er det 6 jenter :ahappy: Hun er effektiv, Ida-pida'en, første valpen kom fem på elleve, siste (til nå :P ) ti på ett. 6 valper på to timer, det kan man kalle effektivt :D