Elisabeth00 Skrevet 6. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Så vakker! Takk :D Blir det whippet hos deg etterhvert også eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Ou, fin stol! Bra match! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Takk :D Blir det whippet hos deg etterhvert også eller? Hvis jeg får vilja mi, så blir det det! Haha. Skal nok få overtalt han 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Nydelig pie - Helt etter min smak hun der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 15. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Tusen takk, kjempe koselig Jeg hadde egentlig bestemt meg for å droppe agilitykurs med Penny, fordi jeg syns det er aaaaalt for dyrt her i Oslo... Har tidligre betalt 900 kr (1600 for ikke-medlem) for 10 gangers ag kurs, og her koster det 2800.. Helt drøyt... Men siden det omtrent kun blir satt opp klasse 2 og 3 baner på treningene, så syns jeg det er litt vanskelig å legge opp treningene til Penny på en grei måte... Så nå har jeg brukt bursdagspengene mine på agilitykurs likevel. Gleder meg masse da, og tror det vil bli veldig bra for oss. Jeg har jo trent agility tidligere, men ikke med stor hund, og ikke med whippet. Så vi har sikkert godt av et kurs begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Lykke til på agilitykurs, blir sikkert veldig artig Og angående stolen lenger opp, helt enig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Gu' så fin Penny er! Hun var jo bare helt nyyyyydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 15. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2013 Jeg skulle på badet for å stelle meg, så delte ut en tyggepinne til hundene. La posen tilbake i skapet, lukket døren, og gikk på badet. Kom tilbake og fant dette: Lille tyven min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 15. November 2013 Rapporter Share Skrevet 15. November 2013 Jeg tar tilbake Winniegener... hu er myyyye mer Juli og Amelie hu derre der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 16. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Jeg tar tilbake Winniegener... hu er myyyye mer Juli og Amelie hu derre der. Haha. Hun blir bare verre og verre. Så veldig spent på hvor ille hun ender opp... En ting som er positivt er jo at det er superenkelt å motivere henne med mat 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 22. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Penny er 1 år i dag. Gratulerer med dagen til verdens søteste og verdens rareste hund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Gratulerer med dagen! Fine Penny! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 gratulerer med dagen, penny! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Endelig kom det snø! Penny var helt i ekstase. Nano hadde vel i grunn klart seg uten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Endelig kom det snø! Penny var helt i ekstase. Nano hadde vel i grunn klart seg uten ...Det er slitsom å gå tur med bror Fant nå... Og blir ikke bedre om han drar igang Noma i tillegg... Som faktisk har blitt veldig flink til å ikke ta heelt av med mindre hun blir dratt igang. Winnie er som Nano. Gikk en kort rusletur med henne idag, og hun bestemte selv når hun ville snu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Nydelige Penny Hun så veldig staselig ut i stolen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 20. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Lenge siden jeg har oppdatert nå. Det har skjedd en del siden sist. Penny har fått sin første løpetid, og er sliten. Ellers har vi noen planer fremover:LC treninger: Skal på sin første 2.februar, og ellers håper vi å få vært med på så mye vi kan fremover (om hun egner seg da).LC lisens: Om hun klarer det? Jeg har ikke peiling overhodet, blir spennende å se!MH: Hun er påmeldt i august, men står på venteliste til den i april. Utstilling: Kommer til å melde henne på litt av hvert, førstkommende neste helg Legger ved noen bilder tatt med nytt kamera og objektiv. Jeg er ikke helt venn med det enda, har glemt ut alt, så innstillinger og diverse har ikke vært helt riktig. Bildene er tatt med høy iso, da det var overskyet og inni skog, sånn i 3-4 tiden, så relativt dårlig lys med andre ord 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Så fiiin hun er Elsker dekkenet hennes, stilig mønster Tror vi har samme modell, bare med regntett stoff utpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 23. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2014 Takktakk Ja, den modellen sitter så fint! Vi har ett i grått med rosa hals også I dag var hundene gått 3,5 kg kjettingtrekk. Gikk lekende lett, og nå er de slitne og gode! Gleder meg til Penny blir ferdig med løpetiden, kjedelig å omtrent ikke kunne ha henne løs... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Vært på tur med søster og hennes flat-valp i dag: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iggy Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Fine alle tre! Er så svak for Whippeter, altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Første lisensen til Penny er i boks. Ble et sololøp uten munnkurv på henne først, og hun digger filla veeeeldig. Så da satt vi henne rett på lisensløp, mot Anastasia til @Carro92, og det gikk bra det også. Første løp med munnkurv og vest, og første løp med annen hund Sånn så det altså ut, dessverre litt dårlig filmet på slutten, så får ikke helt med når hun får til en forbiløping på slutten. Jeg har ingen peiling på LC, men syns hun var velding flink Ellers litt bilder av duoen min Rare DP 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Oi, det gikk jammen fort! Nydelige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 30. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Tusen takk I dag fikk Penny godkjent de to siste lisensløpene, så nå har hun fått LC-lisensen sin 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Fine, flinke Penny Gleder meg til Meesha skal prøve LC! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts