OlavEmil Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Fineste i verden er han uansett DET er heilt rett . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Tar svippturen bort for å stille Santos, og lov å håpe på stort cert på gutten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Jeg kan jo tydeligvis ikke verken telle, eller utstillingregler, så det kommer ingen staby fra Nordre-Odalen til Bergen gitt. *mumle noe om teite regler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Jeg kan jo tydeligvis ikke verken telle, eller utstillingregler, så det kommer ingen staby fra Nordre-Odalen til Bergen gitt. *mumle noe om teite regler* Og dermed kommer det ingen Jäger fra Dønnumskia heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Jeg kan jo tydeligvis ikke verken telle, eller utstillingregler, så det kommer ingen staby fra Nordre-Odalen til Bergen gitt. *mumle noe om teite regler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Hvorfor kommer du ikke Jankaa? Synd for det hadde vært koselig å hilse på deg og Malle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Hvorfor kommer du ikke Jankaa? Synd for det hadde vært koselig å hilse på deg og Malle! Bergen var planlagt til å bli Malles debut i unghund. Men, desverre for både Mallen (og Jäger) er det jo FØRSTE utstillingsdag som er regelen på når de må være gamle nok til å delta i klassen, ergo er hun en dag for ung til å gå som unghund, siden hun fyller 15 mnd den 7. april, og jeg har ikke råd til å reise helt til Bergen når vi ikke har muligheten til å kjempe om noe hun trenger (hun har alt de storcertene hun trenger)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Kjedelig CACIB du er på jakt etter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Kjedelig CACIB du er på jakt etter da? Ja, det var det som var planen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Og dermed kommer det ingen Jäger fra Dønnumskia heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 4. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Da var Pim påmeldt! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Hvem kjører fra østlandstraktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Tahlly er påmeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 4. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Da var Sting også påmeldt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Why? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Er det flere som sliter med å få meldt på eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Hvis du har lyst til å reise nedover med han så kan jeg godt sponse litt bensinpenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Hvis du har lyst til å reise nedover med han så kan jeg godt sponse litt bensinpenger. Og jeg kan holde selskap i bilen, og være med og dele bensinpenger også..? Edit: Og DER var lillegull endelig påmeldt! Nå kan jeg legge meg med god samvittighet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Er det flere som sliter med å få meldt på eller? åå jeg å vil! Er det valpeshow der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Jeg kommer muligens - uten hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 åå jeg å vil! Er det valpeshow der? Nei er ikke det dessverre. Skulle gjerne hatt poden min med men han er for ung Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Etter å nesten ha fått hjerteinfart når jeg ikke fikk meldt på i går kveld, gikk endelig betalingen gjennom. Sov godt i natt, men dæven så nervepirrende... Meldte på 6 hunder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Jeg har tenkt meg av gårde for å snike litt på soniser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 hihihihih Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts