Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen 6-7. april

Benedicte
 Share

Recommended Posts

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Noen som skal dit? Jeg tenkte meg dit med Pim, i tillegg til å stille Sting Om noen fra Østlandet skal over og har plass til meg og Pim i bilen, og vil ha noen å dele bensinpenger med, så

Meg kanskje Jankaa......og han der :berner: .....oooog kanskje han der germaneren.. Der fant jeg ut at Jankaa må bytte rase..

Mulig jeg tar turen og stiller Amigo - han har blitt veteran på den tiden så kanskje han skal børstes støv av i den klassen? Eller burde han stille i åpen? Er ikke sikker. Storm er for ung til å

Jeg kan jo tydeligvis ikke verken telle, eller utstillingregler, så det kommer ingen staby fra Nordre-Odalen til Bergen gitt. *mumle noe om teite regler*

Og dermed kommer det ingen Jäger fra Dønnumskia heller :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kommer du ikke Jankaa? Synd for det hadde vært koselig å hilse på deg og Malle!

Bergen var planlagt til å bli Malles debut i unghund. Men, desverre for både Mallen (og Jäger) er det jo FØRSTE utstillingsdag som er regelen på når de må være gamle nok til å delta i klassen, ergo er hun en dag for ung til å gå som unghund, siden hun fyller 15 mnd den 7. april, og jeg har ikke råd til å reise helt til Bergen når vi ikke har muligheten til å kjempe om noe hun trenger (hun har alt de storcertene hun trenger)... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lyst til å reise nedover med han så kan jeg godt sponse litt bensinpenger.

Og jeg kan holde selskap i bilen, og være med og dele bensinpenger også..? :D

Edit: Og DER var lillegull endelig påmeldt! Nå kan jeg legge meg med god samvittighet! :D

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...