Benedicte Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Noen som skal dit? Jeg tenkte meg dit med Pim, i tillegg til å stille Sting Om noen fra Østlandet skal over og har plass til meg og Pim i bilen, og vil ha noen å dele bensinpenger med, så rop ut Dommerlister: http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2012/02/Dommerlisteannonse-Hordaland6.pdf 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Jeg skal uten tvil over, og gleder meg som en liten unge i en honningboks eller noe. Malle debuterer i unghund, og vi håper på å reise hjem med en stoooor (ok, ikke så stor) hvit slufse hengende på buret. Dersom jeg ikke tar med Murermannen over, hvilket jeg tviler på at skjer, så har jeg plass til; a) 1 person, og to hunder, og lite utstyr( bord/bur etc.), b) 1 person, en hund og bord/bur etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 (endret) Meg kanskje Jankaa......og han der :berner: .....oooog kanskje han der germaneren.. Der fant jeg ut at Jankaa må bytte rase.. Endret 16. Februar 2013 av Toril 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 16. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Om noen har plass til meg og TO hunder (basenjier both) så er ikke det dumt heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Om noen har plass til meg og TO hunder (basenjier both) så er ikke det dumt heller! skal tenke litt, men drar jeg har jeg plass til en person og en god del ting 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Mulig jeg tar turen og stiller Amigo - han har blitt veteran på den tiden så kanskje han skal børstes støv av i den klassen? Eller burde han stille i åpen? Er ikke sikker. Storm er for ung til å stilles; han er bare sju måneder og de har ikke valpeklasser der. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Mulig jeg tar turen og stiller Amigo - han har blitt veteran på den tiden så kanskje han skal børstes støv av i den klassen? Eller burde han stille i åpen? Er ikke sikker. Storm er for ung til å stilles; han er bare sju måneder og de har ikke valpeklasser der. Ja, børst støv av ham i veteran :D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Jeg skal dit med samboeren for å se på Timmi får bli hjemme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Dersom lommeboken er enig, skal vi dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Jeg har forøvrig valgt vekk denne til fordel for jaktkurs på hjemlige trakter, selv om dommern liker halve slekta til bikkjedyret meget godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Mulig jeg tar turen og stiller Amigo - han har blitt veteran på den tiden så kanskje han skal børstes støv av i den klassen? Eller burde han stille i åpen? Er ikke sikker. Storm er for ung til å stilles; han er bare sju måneder og de har ikke valpeklasser der. Er ikke Amigo champion? Da får han ikke stille i åpen klasse. Med mindre du trenger CACIB, ville jeg meldt på i veteranklasse - da får du jo vært med i BIS veteran også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Vi har veldig lyst,men mangler noen og sitte på med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Så kjekt at en del soniser kommer over! Jeg tror ikke jeg skal stille noe, men skal nok opp for å se på Når går påmeldingen ut? Er det verken AG eller LP der? Dårlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Jeg skal er jo bare 13 min hjemmefra, så selvfølgelig. Stiller Hector i Ch klasse og Lotta i åpen klasse. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Æsj.... Arya skulle vært der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Jeg håper på å få dratt opp og titte, er spesielt en rase jeg kan tenke meg å se mtp å kanskje muligens skaffe meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Er ikke Amigo champion? Da får han ikke stille i åpen klasse. Med mindre du trenger CACIB, ville jeg meldt på i veteranklasse - da får du jo vært med i BIS veteran også. Jeg mente selvsagt championklasse - gurimalla det er visst en stund siden sist vi var i manesjen Nei CACIB har han flere av så da blir det å debutere i veteranklassen. Kan bli moro det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Så kjekt at en del soniser kommer over! Jeg tror ikke jeg skal stille noe, men skal nok opp for å se på Når går påmeldingen ut? Er det verken AG eller LP der? Dårlig.. AG og LP med NKK-status blir arrangert i juni i Bergensområdet pga plassmangel på Bønes. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 AG og LP med NKK-status blir arrangert i juni i Bergensområdet pga plassmangel på Bønes. Kanskje like greit, ikke ålreit for noen med lite plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Kanskje like greit, ikke ålreit for noen med lite plass. Absolutt, men litt kjedelig for de som pleier å kombinere utstilling med AG/LP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Jeg kommer selvsagt. Hvem som meldes på vet jeg ikke enda. Kommer an på pels og når løpetiden kommer på Gigi som skal pares. Er hun paret så stiller jeg ikke henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Ja, klart man skal Forhåpentligvis er fjodlo oppe i pels, og kanskje lille Luno skal få sin årlige runde i utstillingsringen og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Æsj kan jeg ikke gå lp? Tenkte liksom å gjøre det om jeg først dro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Er dette utendørs? Valpen fyller 9 mnd på fredagen, så jeg vurderer sterkt! Men tog, eller kjøre sammen med noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Er dette utendørs? Valpen fyller 9 mnd på fredagen, så jeg vurderer sterkt! Men tog, eller kjøre sammen med noen? Det er innendørs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts