Justisia Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Artikkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Krever erstatning på 800.000? GALSKAP! Hvem søren utsetter dyra sine for noe så unødvendig. Skulle heller hatt 800.000 i bot! Edit, og forståvidt OT; men en hund som er solgt for 17 millioner?? jesus.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Ansiktsløftninger går i arv, så da er det bare å pynte på folkens! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Bare en liten kommentar: Ansiktsløft er faktisk ikke alltid unødvendig. Dessverre. Vet at det blir gjort innimellom på blodhunder, bassets, mastiffer etc. Noen av de får rett og slett så mye problemer av all den overflødige huden, slik at såkalt ansiktsløft/hudfjerning er til det beste for hunden. Å redusere neserynker på mops er heller ikke et ukjent fenomen, og dette gjøres av hensyn til hunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Ansiktsløftninger går i arv, så da er det bare å pynte på folkens! Fnis, det tenkte jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Jøss, for en verden vi bor i.... Kan knapt tro hva jeg leser. Fikse litt ører her, en liten rynke vekk der, så kan man jo få enda mer betalt for de edle dråper Og 17 mill for en hund? Jammen, ehh, nei, out of words Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Nå har man vel antakelig forsiking på en hund som man har betalt nærmere en mill for, håper jeg.. Og hvis ikke, så vil jeg jo si at det kommer helt an på hva rutinen er der borte mht kravet. Kanksje klinikken er ansvarlig og refundere kjøpesummen hvis de mister et dyr på operasjonsbordet - hva vet vi? Men ja, sist jeg var hos vet'en var det en valp av en "rynke-rase" der og fikk sydd inn noen sting over øyebrynene - så den lettere skulle kunne holde øyenene åpne.. Den antar jeg skulle gå både på utstilling og i avl senere. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Syke greier... OT: Hvor mye selges en Tibetansk Mastiff for her i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Hadde det vært for funksjonaliteten (som f.eks å kunne blinke..) så hadde det jo vært en ting, men når eieren av hunden rett ut sier at det er for å kunne tjene mere på paring så er det unødvendig operasjon det er snakk i. To forskjellige ting. Dette er et supert eksempel på at veterinærer må være flinke på å få eier til å signere et papir hvor det står at de har fullt ut forstått risken med anasthesi og er villige til å ta den.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts