Hermes Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Litt bilder fra fin "tur" med tøfflus i dag (vi stod mest i ro på ett sted), hadde ikke funnet det beste stedet å gå tur. Men hundene fikk løpt litt. Hottentott, Indiana, og Calle: Gamlemor kan fortsatt: Hermes, Calle, og Hottie: The gang, minus Indiana: Pølsesøk i dypsnø: Klar for mer pølse: "Søk!": Forts. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 13. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Hermes har funnet pølse i snøen: Fine gutten: Riste seg etter å ha vært i snøen: Ungdommen i farten: Mer pølsesøk (ja, det var stort sett bare Mocca og Hottie som gadd å tråkke i denne snøen, Calle og Hermes holdt seg pent unna): 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Å, hjelp. For noen fininger! Jeg må få meg en liten gjeng med sånne, når jeg blir stor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Det så bare kjempekoselig ut Der skulle Nitro ha vært å fått bala seg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 aaaaaaah Hottien <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Så fin gjeng a gitt! :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 13. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Å, hjelp. For noen fininger! Jeg må få meg en liten gjeng med sånne, når jeg blir stor... Tror nok både whippet og saluki hadde vært super sammen med en bedlis, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Hottie har så herlig utseende. Selv om jeg syns hun likner bittelitt på en azawakh 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 aaaaaaah Hottien <3 Vil du ha henne En fin "tur". Masse snøløping som Mocca eeeelsker og Hottie som for første gang gadd streve seg gjennom for en pølsebit. Og Indiana syntes det var helt greit at bilen var på plass slik at hun kunne gå inn og legge seg etter første runden og slippe mase mere rundt med de "små" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Åååh lupin er grønn av misunnelse! Tenk noen som vil leke i løssnøen! Fineste skrangleverkgjengen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Herlig gjeng 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts