Justisia Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 DVD: Harry Potter og Føniks Ordenen: 25,- Riding the bullet av Stephen King: 25,- Bloodline - noe dokumentaraktig om Jesus og Maria osv. Uåpnet: 25,- Ikke fortell mamma at barnevakten er død - komedie: 25,- Being There - Skieventyr, dokumentar med bl.annet Aksel Lund Svindal: 25,- Jamie's food escapes - 2 dvd'er med Jamie som reiser rundt og lager mat: 25,- Hangman's Curse - skrekk: 25,- The Yellow Sea - action/thriller: 25,- Blu-ray: Red planet 50,- (uåpnet) Priest 50,- (uåpnet) Mortal Kombat Legacy 20,- (uåpnet) War Horse - sett 1/2 gang: 50,- Nikita - første sesong, uåpnet: 70,- Under huden 50,- Romeo must die 50,- Skyggesiden (Noomi Rapace) 50,- Vannt il elefantene 50,- Paranormal Activity - Tokyo Nights (Japansk versjon) 50,- Følgende vurderer jeg selge, kom med bud om interessert! Gilmore Girls - alle sesonger (42 skiver). Er kun sett et par episoder av 1 sesong. Charmed, hele serien (8 sesonger) Alle sesongene av X-files Nord og Sør, alle sesonger (3 stk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2013 Hvilken Nord og Sør da? Årstall, skuespillere, mer info? Er interessert, er på Hellerud i helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 9. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2013 Er det andre Nord og Sør altså? Det er serien fra 1985, med Swayze og Read Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2013 Hmm... fristende, selv om jeg allerede har noen filmer og serier jeg skulle ha sett. 150? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts