Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan prioritere i treningen?


Poter
 Share

Recommended Posts

Åh, alle øvelsene i bruks bare surrer rundt oppe i hodet mitt som en eneste stor masse av ting som skal læres inn og jeg vet ikke hvilken ende jeg skal begynne i eller hvordan jeg skal få det sortert.

Jeg håper å få startet i D i år, helst rundering. Opprykk og start i klasse C hadde også vært kjekt. Konkurransenerver og helse bruker å sette en stopper for planene mine, men om jeg nå skulle se litt bort i fra det og prøve å lage en slags plan eller i allefall ha det klarer i hodet mitt hva som bør trenes på, så hadde det vært bra.

En ting er jo å bli klar til konkurranser i år, en annen ting er å starte på øvelser i de høyere klassene som tar tid å få stabil. Hvordan er det lurt å prioritere? Å trene hund kan fort bli en fulltidsjobb om man vil, men det er noe med å trene effektivt og ha realistiske planer og mål. Alt trenger ikke være perfekt, prøver jeg å minne meg selv på ;) Så da må man prioritere og spørsmålet blir; hva er viktigst å legge energien på? Hvordan kan jeg planlegge treningen min?

Blir takknemlig for tips og tilbakemeldinger! Trenger å få den surrende massen omgjort til orden og system :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...