Synnikken Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 En jeg kjenner heter Pandora! Det syns jeg er litt fancy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Farmora mi heter Berthe Oleanne. Navn nr to er hennes store skrekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Moro at våre ungarske bestefedre har samme navn, SEC Selv er jeg oppkalt etter min oldemor i Ungarn. Hun het Maria og hadde akkurat det samme etternavnet som meg, helt like navn mao. Min tante heter Lill Maria og har samme etternavn. Forøvrig er begge barna til farfar døpt katolsk. Pappa heter Lasse Thomas liksom njææ.. Åååh guuud. Jeg glemte oldemødrene mine: - Sally - Berthe Kaspara Berthe er et kult navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.10866243 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts