Kaja Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2013 Vi er vel maange soniser som skal dit? Og i morgen resier jeg for en gang skyld alene, som vi si at jeg ikke trenger å "være selskap" med selskapet mitt:P! Ikke må jeg dra når vi er ferdige i ringen heller, for ingen som kjeder seg! Så, noen som vil skravle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Jeg skulle gjerne kommet, men jeg bruker omtrent 2 timer for å komme meg dit, så det utgår med høye kneløft. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Jeg skulle gjerne kommet, men jeg bruker omtrent 2 timer for å komme meg dit, så det utgår med høye kneløft. Lykke til!Det du sa akk, den mangelen på bil altså! Kos dere, folkens. Tar meg en skitur i stedet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Åååå vil egentlig, men har planlagt tur i bakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Har lunsjgjester i dag, ellers skulle vi alltids tatt oss en tur opp over haugen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Det ble jo et lite sonentreff alikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Koste oss vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Koste oss vi Regna med det. Men... skulle ikke du komme innom på vei hjem? Ikke at det haster, er vel en liten stund til det er sykkelføre enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Regna med det. Men... skulle ikke du komme innom på vei hjem? Ikke at det haster, er vel en liten stund til det er sykkelføre enda... Joda, men du vet.. Surrehue! Bare for å ha det på det tørre, jeg kom det FØR du skrev her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Joda, men du vet.. Surrehue! Bare for å ha det på det tørre, jeg kom det FØR du skrev her Tihi. Tenkte å sende deg en melding da, men har som nevnt hatt besøk, så det skjedde aldri. Vi tar det igjen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts