Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Exporama 26.-27. januar


Ingvild
 Share

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Resultattråd, hurra! Vi er da noen soniser som stiller der nå i helga. Geo og jeg er hjemme igjen etter å ha vært på farten i seks timer. Puh! Kelpiene var først inn i ringen - to valper og

Gratulerer med flotte resultater! Og det har jammen vi også i dag, for SuperSmula slo til med cert, BIR og dermed norsk utstillingschampion! Kritikken som følger: "Stor kraftig tispe. Hode med ti

Malle fikk cert, med god kritikk, for dommer George Schogol (?) og ble BIR. Nå venter vi på gruppa. :-)

Posted Images

Gratulerer så mye med alle flotte resultater! :D

JeanetteH: Hvem ble BIR-valp? Vet du om de skal dit i morgen også?

Redqliff's Heavy Competition, og jeg vet ikke om han skal i morgen. Men jeg skal ikke med Arya, så ingen voksen møter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultattråd, hurra! Vi er da noen soniser som stiller der nå i helga.

Geo og jeg er hjemme igjen etter å ha vært på farten i seks timer. Puh! Kelpiene var først inn i ringen - to valper og fire voksne. Det ble et skikkelig familietreff i grunn! Geo stilte i juniorklasse og fikk excellent, CK og 1JKK. Han endte til slutt opp med beste hannhund og BIM, og fikk dermed sitt første cert! :D

Kritikken for dommer George Schogol:

"11 mnt. Lot of temp. Very happy male. G. type. V. strong withers. Corr. tail set + (noe litt vanskelig å tyde, mulig det står carriage). Front is under development. Good static balance."

Må sanke med stil hele veien, gratulerer så mye ;)

Gratulerer :)

Fredrik ble nr 2 i champion og 2 beste hannhund og Jäger vant juniorklassen og var den eneste av juniorene, unghundene, åpenhundene og veteranene som fikk CK! Han ble til slutt 4bhk med sitt fjerde CERT. :)

Grattis :D

Malle fikk cert, med god kritikk, for dommer George Schogol (?) og ble BIR. Nå venter vi på gruppa. :-)

Grattis til Malle :D

Nora ble BIR valp med følgende kritikk fra Andrè Brun:

Uplassert i gruppa hvor de slo sammen gruppe 3, 4/6, 7 og 8. Men fikk en hel kartong med hundekjeks i trøstepremie :D

Syntes det der er skikkelig dårlig gjort mot "outsider" rasene, mene det var kanskje annonsert på forhånd?

Gratulerer uansett :D

:lol: Shy ble BIM valp hun, slått av en 7 mnd gammel hannhund.

Det har vært en god DeepEyes dag som dere skjønner :jump:

Geo - Cert og BIM

Strider - VG

Også var det jentene sin tur:

Arya - Cert og 2.btk

Talli - BIR

Og oppdretter gruppe med de fire: 1.oppdklasse og HP. Første gang jeg har nok hunder på utstilling samtidig til en oppdretter gruppe, så det var gøy.

Arya sin kritikk:

11months. Feminine good construction. Very Good neck and shoulder. Good croup and tail set.

Good static balance. ?? enough in front.

Talli

nearly 6 years feminine smooth outline. Exc neck. Neck. Exc shoulder and front angulation.

Very good underline. A bit low in tail set.

Oppdrettergruppen:

Typ dogs. Good size and body shape. Exc temp. Nice heads. Good eye color. Good in movment. Enough ground coverage.

Veldig fornøyd med den oppdretter kritikken med 2 hunder under 1 år og langt i fra ferdig utviklet. :D

Vi var ikke til BIS oppdretter, skjønner veldig godt i og med at vi var ferdig i ringen kl.0930 og BIS oppdretter gikk kl.1630 ca. Men håper vi får det til en annen gang at vi får komme sent i ringen.

Grattis med alle de fine resultatene, og ikke minst gruppa. Skjønner virkelig at dere ikke hadde lyst til å bli der i så mange timer, og når dere i tillegg hadde en halv gruppe som var ganske ung. Tipper det var mange av de samme som alltid er der som var i den oppdretter finalen uansett, og da er det tøff konkurranse :)

Og det har jammen vi også i dag, for SuperSmula slo til med cert, BIR og dermed norsk utstillingschampion! :banana:
Var det neglene? Altså, må jeg begynne å lakke selv? :lol:

Grattis til fine Smula :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva stiller fra gr 8 på disse utstillingene egentlig? Alle øvrige utenom spaniels og retrievere?

RUR - lagotto romagnolo, spansk vannhund, portugisisk vannhund var det som ble stilt i helga.

Foenix fikk good i går, mens i dag ble det excellent og nummer tre av fire. Nå er vi tilbake til å være yngst i klassen igjen, men vi blir eldre for hver dag som går. Og hun har ikke helt fortjent CK'en i mine øyne, hun er ikke en hund jeg kan se for meg i championklassen på dette tidspunktet, så da er jeg enig i at excellent holder for henne - per i dag.

Gratulerer til alle som har gjort det bra i helga!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen til fine sonenhunder! :ahappy:

Gneis ble BIM-valp i dag med en fin kritikk. Litt mer ringtrening trenger hun definitivt; det var stor forskjell på BIR-valpen og Gneis sånn sett. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...