BareLinn Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Skrevet 26. Januar 2013 Mi lille frøken, født April 2009 *SPAM* Og et koselig bilde tilslutt (Dette henger på veggen,på lerret i 30x40 str ) 3 Siter
Ganzie Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Skrevet 26. Januar 2013 Fine jenta Navn og avstamming? Siter
BareLinn Skrevet 26. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2013 Fine jenta Navn og avstamming? Å jeg skulle ønske jeg kunne svare deg.. men jeg har ikke fått med stamtavla hennes,og jeg husker ikke hva det står i den Kjøpte henne av et familiemedlem,som i ettertid bare har villet lage krøll. Jeg aner ikke åssen jeg kan få overført henne i mitt navn engang,for tidligere eier vil jo ikke signere noenting Enda jeg har bevis&vitner på at hunden er kjøpt. Og stamtavlen og alt, vet jeg finnes, det var bare det å huske navnet da Moren var iallfall en tricolor ved navn "Frida etellerannet" Siter
BareLinn Skrevet 26. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2013 Jeg FANT det :D Nå har jeg stamtavla Siter
BareLinn Skrevet 26. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2013 Faren hennes er: NORDJV-06 N UCH Windcrest Storm Force Og moren hennes er:Groli's The New Dreamer Siter
BareLinn Skrevet 26. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2013 Frøkna må få inn noen bilder,hun og.. I mine øyne er hun bare verdens fineste lille jente! Hun har akkurat ristet seg *sukk* Hun er så fiiiin! 4 Siter
BareLinn Skrevet 24. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2014 Må jo nesten oppdatere tråden til denne frøkna,og Siden sist har hun fått prøve seg litt i Agility, for gøy .. Det syns hun var kjempekjekt Vi har også flyttet,og hun bor nå sammen med Staffen Lilo,og den Engelske Mastiffen Phoebe Alle går fint overens,og ingen stress Helt fantastisk med hund som er så tilpasningsdyktig Her er noen nyere bilder av frøkna som nå er fylt 5år Hun er fortsatt like vakker Siter
Recommended Posts