Orca Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Heisann! For noen år siden, tror det var 2010, så var jeg på NKK Kristiansand. Der kjøpte jeg et nydelig halsbånd av en dame som solgte der, hun sa de lagde dem selv, et slikt et, dette bildet googlet jeg: Det jeg kjøpte hadde beige skinn og rødt broderi med noe mønster på. Men selvsagt klarte familien min å rote det vekk. Det er det fineste halsbåndet jeg noen gang har sett. Og hver gang jeg er på en utstilling ser jeg så mange hunder med samme båndet, bare andre farger og mønstre! Mest på mynder, men andre hunder og. Og de er sååå fine! Men jeg har aldri sett denne damen igjen, og jeg finner ikke ut via nettet om de har noen hjemmeside. Jeg hadde hatt så lyst til å kjøpe et par til. Ale jeg ser av disse båndene er bare så stilige. Og jeg elsker jo sånne pene elegante ting hehe... En venninne av meg som har wheaten har et kjempesøtt et som har hvitt skinn og noe lilla og grønt mønster. Så pene. Noen som vet hvor de kommer fra? Og om de enda selger disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Kjøpte et sånt til Pippa i helga. Kari Cocozza selger de, det er de som også driver med de Julius K9-selene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 23. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Ååååh! Ja hun venninnen min nevnte faktisk det... Men da jeg sjekket nettsiden dems så jeg ingenting til det? Stund sien jeg sjekket, skal ta en titt igjen. Hvilke utstillinger er det de pleier å selge på? Jeg SKAL ha et nytt slikt halsbånd hehe! Har du bilde av ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Møtte på en i kongsberghallen som solgte slike. Hørtes på han ut som han pleide å dra på de fleste utstillinger, men ikke de største der det kostet altfor mye å ha bod. De er veldig fine, i et utrolig deilig og mykt skinn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Ååååh! Ja hun venninnen min nevnte faktisk det... Men da jeg sjekket nettsiden dems så jeg ingenting til det? Stund sien jeg sjekket, skal ta en titt igjen. Hvilke utstillinger er det de pleier å selge på? Jeg SKAL ha et nytt slikt halsbånd hehe! Har du bilde av ditt? Nå i helga så var de i Sandefjord, tror de er mer eller mindre over alt. Tok et bilde til deg nuh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 De er omtrent på alle utstillinger som er tror jeg På hjemmesiden deres finner du ikke de her. Du kan sikkert ringe henne og forklare hva du vil ha. Hun lager nøyaktig slik du vil ha det. Jeg har et slikt til salukien min. Holdbare og pene halsbånd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts