Guest janson Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Jeg søker altså denne. Synes prisen ble litt vel heftig, så om noen har den brukt og kunne tenke seg å selge til en hyggeligere pris (evt låne bort sitt eks) så hadde jeg blitt veldig glad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Du sparer en hundelapp på å kjøpe den på amazon.co.uk (fri frakt til Norge). Ellers kan jeg sikkert låne bort min engelske versjon en stund, har ikke sett så mye i den egentlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Du sparer en hundelapp på å kjøpe den på amazon.co.uk (fri frakt til Norge). Ellers kan jeg sikkert låne bort min engelske versjon en stund, har ikke sett så mye i den egentlig... Nå hang jeg meg litt opp i at den norske varianten av boka var oppført på lista så jeg tenkte jo ikke på amazon engang! Men boka består kanskje mest av bilder? Da er det kanskje ikke så nøye om den er på norsk eller engelsk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Det er jo masse tekst-forklaringer til bilder. Jeg synes den er helt grei å lese men jeg leser mye på engelsk til vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Jeg tror jeg har denne hjemme på norsk. Spør meg på mandag :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Det er jo masse tekst-forklaringer til bilder. Jeg synes den er helt grei å lese men jeg leser mye på engelsk til vanlig. Godt å vite! Jeg leser også mye engelsk, så da burde vel det gå greit! Takk for tipset! Jeg tror jeg har denne hjemme på norsk. Spør meg på mandag :-P Knall! Da skal jeg huske på mandagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Jeg tror også jeg har den et sted, skal sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Godt å vite! Jeg leser også mye engelsk, så da burde vel det gå greit! Takk for tipset! Knall! Da skal jeg huske på mandagen! Jeg har den her ja stor på norsk og blå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Godt å vite! Jeg leser også mye engelsk, så da burde vel det gå greit! Takk for tipset! Knall! Da skal jeg huske på mandagen! Jeg har den her ja stor på norsk og blå Lyst til å bli kvitt den eller låne bort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Lyst til å bli kvitt den eller låne bort? du kan låne den om du ikke får tak i en egen kopi. jeg bruker dne ikke så ofte men er jo kjekk å ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts