Justisia Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Småtten støttet NBSK avd Østfold i dag, og vant. Nå er han nysgjerrig på hvem som er avbildet på kaka. Noen som vet? Kaka smakte forresten nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Jupp, det er - om jeg ikke tar helt feil - Int.Nord.Uch. Yo-Yo Bentley av Hiselfoss og Ugh-Ugh Hugo av Hiselfoss, Bentley og Hugo blant venner (og nære slektninger til min eldste tispe, henholdsvis halvbror/nevøish og nevøish) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 14. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Marsipankake! Jeg vil ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Åh! så god ut!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Cewex bakeri har veldig gode kaker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Så fin kake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 14. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Cewex bakeri har veldig gode kaker Er det der de kommer fra? For det var den beste loddpremiekaka vi har smakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Er det der de kommer fra? For det var den beste loddpremiekaka vi har smakt. Jupp. Han som eier hundene driver Cewex. På hovedspesialen vår i pinsa har han alltid med seg king size ostekake med bernerbilder på - kake som metter de 60-70 menneskene som er på medlemsfesten, og enda er halvparten igjen, den er sikkert en meter lang - og imponerer alle dommere, hehehe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts