Djervekvinnen Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Juhuu da er det premiere på min nye hjemmeside ! Har sittet hele helgen og jobbet med den og er spent på hva dere syns Si ifra hvis noen feil eller mangler eller hvis noe info savnes. Har kun litt smått igjen, som feks så skal jeg linke til mer info om neuropati delen (helse). link i signaturen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Fin fin hjemmeside 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Ser bra ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk.Posh Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Veldig fin hjemmeside! du er veldig flink, jeg hadde aldri klart å få til noe så fint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Estetisk pen, oversiktlig og to the point I like it a lot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Kjempefin! Fine farger og rent og enkelt design. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Flott hjemmeside og spennende planer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Enkel, harmonisk og oversiktlig, liker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Veldig fin og oversiktelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 14. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Tusen takk for tilbakemeldingene det var hyggelig å høre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Pen hjemmeside Også ser jeg jo nå at jeg vet hvem faren til Nitro er og har truffet han på lc-treninger flere ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 14. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Er du sikker? Han bor Danmark, men kanskje du har møtt en annen Elliot? Er en i Trondheim som ligner og heter Elliot. men han er fra Epic linjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Veldig fin side, og masse fine bilder :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts